Tjena, har en fråga till er som åker på bakhjulet. Jag kan inte gasa upp min 990 på bakhjulet på 2an, med koppling kommer det upp lite men inte mycket alls. På 1an är det inget problem, men med 2an växeln får jag inte upp den, hur mycket jag än gasar...
Min fråga är, kan den vara strypt på...