Tackar för riktigt bra svar.
det jag är lite orolig för är just låga växlarna eftersom lågfarten kan vara knixig.
har läst på om att slipa om gasrullen men visste inte att det fanns att köpa.
Hej allesammans.
Nu blir jag på gränsen till spammig.
Om jag antar att en 950 är mer eller mindre lik 990 gällande dugligget som övningskörninghoj så är jag inte helt fel ute va?
Har läst på en del om vad man ska titta efter men finns det någon deal-breaker som ni tycker är extra viktig innan köp?
Tackar för svar.
Har läst att vissa även löst ryckighet i låga farter med boosterplugs.
En kompis gjorde det på sin Duke bland annat. Är det något som är gjort på din också?
Hej allesammans.
Är i tankarna att köpa en KTM 990-SM som övningkörningshoj och för att köra upp på.
Av vad jag kan läsa mig fram till så ska det vara en smidig om än ganska stor hoj.
Har en KTM 640-SM för tillfället som jag kan hantera på ett vettigt sätt men kan inte köra upp för tungt kort...