Recent content by JT

  1. JT

    aprilia rsv mille eller ducati 996

    Menar du de extra strulet?:tungan
  2. JT

    Ducati på blocket..

    Varför är den totalrenoverad och omlackad om den bara rullat 900 mil? Det är ju iofs en Ducati men ändå...:rolleyes:
  3. JT

    25000 i självrisk. Vad ska jag göra??

    Stöldförsäkring ingår i halvförsäkring så det var den sämsta anledningen till att ha helförsäkring jag har hört...:D
  4. JT

    Kawasaki ZX-12R tråden

    Inget behövde justeras vid min 2400 mila, allt jobb i onödan...:)
  5. JT

    Lyfta bort foten?

    Nej, ni har alla fel! Moto-gp förarna använder fötterna som skevroder för att göra snabbare nedlägg och skapa downforce i tyngdpunktsläget inför snabba kurvor. ...eller inte!:D
  6. JT

    scooter köp?

    Köp ingen 125cc, du kommer bli omkörd hela tiden på E22an. Köp 250, de går bättre och har oftast lite bättre vindskydd då de är lite större. Var på hoj semester i Grekland i sommras och hyrde en Kymco Xiting 250. Den var trevlig och hängde utan problem med trafiken trots två personer och...
  7. JT

    Världspremiär Yamaha YZF R1 2009

    Fronten är helt ok men baken, blåsen och färgena, hjälp! Lila ram och sving!!!:tummenner :zpy :censored :skrämd
  8. JT

    Ont i ryggen efter att ha kört sporthoj

    Träna ryggen och knip mer med knäna runt tanken. Folk måste vara i ruskigt dålig kondition om man får sjukskriva sig av lite hoj körning!:D
  9. JT

    Snuthäng på E6

    Word!
  10. JT

    Kawasaki ZX-12R tråden

    Så var inte min 12:a och inte någon av de andra 12 jag kört heller...
  11. JT

    Kawasaki ZX-12R tråden

    Tyvärr kommer jag inte ha tid att köra hoj i sommar. Det blev ändrade planer, en fyra veckor lång hojsemester till Kroatien blev inställd och resten av sommaren ska jag jobba så det kändes onödigt att ha en hoj stående hemma... Det blir en ny hoj till nästa sommar troligen en 12:a!:tummenupp
  12. JT

    Kawasaki ZX-12R tråden

    Tyvärr... http://www.blocket.se/vi/16510003.htm?ca=11_s
  13. JT

    Kawasaki ZX-12R tråden

    Lite dåliga bilder från brochyren...
  14. JT

    ZX10R-tråden

    Är det stor skillnad mellan 06-07 och -08?
Back
Top