nä inget sånt har haft isär allt inga slitna plast detaljer eller wier som e slitna, haft av nipplarna på både retur å gas , samt nere vid spjällhuset å kännt att de går lätt å fint , och de e så här att de går INTE att få hantaget att fastna när hojen är avstängd obs INTE när den e avstängd ...