Hade samma problem med mitt batteri ja med. I höstas starta den utan problem. Hade batteri på underhållsladdning ett par gånger under vintern men när våren var här starta den inte. Min gick inte ens runt utan det bara klicka och löste ur. Stack och köpte ett nytt batteri (Original) och sen dess...
Nej visst är det så att man inte ligger på dom fartarna ofta men när man väl vill så tycker jag att det ska hända lite till. Riktigt trevlig hoj annars. Väldigt lättkörd hoj som man kan bryta med hur man vill. Saknar dock klippet lite. +2 bak gör det någon större skillnad eller?
Mjo visst är det en fråga om utväxling. men när jag låg i en 245 km/h så varva de 12500 rpm och jag tror den inte orkar varva ut. Har dock allt original på just nu för jag besikta i måndags, men nu blir det att kränga på two brothers dämparen. Någon som har koll på mappning till något sådant?
Lite funderingar. Fick tillfälle att prova vad min daytona går för. Blev dock besviken. Min toppa ungefär 245-250 km/h. Känns klent för en sån hoj när min systers gamla cbr600 98:a gör en 280km/h. Vad toppar era??
Har lite funderingar om någon har haft liknande problem. Har tagit hem en d675:a från usa och har lite beskymmer att få tag i ett bullerintyg. Någon som har någon idé hur man får tag i ett?