Måste lös med framhjulet m.m. (trasig packbox) på hojen. Vet någon vad det är för storlek på insexhylsan man måste ha för att få lös framhjulet?? (Har inte möjlighet att mäta själv förrän ikväll då alla affärer stängt). :confused:
Jag har mejlat till JT och fick till svar att de bara har upp till 43 kuggar. Renthal verkar ha ett 44 k, någon som vet vem som är återförsäljare för renthal??
Söker efter ett 44 kuggs bakdrev till min Kawa Z1000 -03. Har pratat med flera lokala handlare som kollat med Duells, allright och Grahns utan framgång. Vet någon vart man kan köpa detta drev? :confused:
Ska köpa en Z1000, -03 som har gått 520 mil.
Mina andra hojar har jag köpt osedda och har haft tur än så länge, men den här säljaren fanns lite närmare så jag tänkte åka och titta på hojen först. Är det något speciellt som jag borde kolla på? Något speciellt som slits, går sönder snabbt på...
Däcktrycket är rätt. Jag har inte kunnat känna något glapp i lagren. Däremot är det inte omöjligt att man hänger i styret för det blåser så in i h-vete. Är det någon hornet ägare som har en hoj som går stabilt i 160+??
Har hittat ett begagnat MIG slip-on till Hornet 600 -00. Någon som vet om man måste göra någon förgasarjustering med detta slip on?? Läste att det inte krävdes på slip-on från t.ex. ART & BOS. :confused: