Det var det jävligaste!
Jag som var så glad att det äntligen blev poker i min hemort:(
Hur som helst, jag får nog tyvärr avstå då det blir lite väl sent/jobbigt att ta sig till Uppsala efter skidresan.
/ Gustav
Hej !
Vi kommer. Edvin också för den delen.
1. Sara
2. Björn
3. Linda
4. Anders
5. Dan
6. Gustav
7. Emelie
Emelie låter hälsa till sitt försvar att det såg baske me inte ut som nått som man stoppar bananer i
Det verkar som att ni har alldeles för roligt när jag inte är med!.. så jag dyker nog upp också.
01. Jonas
02. Sb
03. Björn (och Oskar)
04. Peter
05. Robert
06. Dan
07. Ullis
08. Leone
09. Öhlin
10. Redan
11. Mårten
12. karolina
13. Nysta
14. Simon
15. Karro
16. Zeal
17. Gustav
18.
19.
20.
Lägger ett gott ord för gpz900, en riktigt trevlig hoj som funkar ypperligt att skjutsa på. Har ej förmått mig att sälja min just för att den är så mysig att finåka med.
Upplevde samma sak på min 92:a.
Blev som du sa bättre om man spände kedjan för mycket..
Problemet i mitt fall var att ryckutjämnaren var helt slut.
..dock ska kedjan vara mer än "normalt" spänd enligt intstruktionsboken.
ok, så om jag tolkar det hela rätt så borde man börja med att lägga vantarna på nån tailriser? var hittar man såna bra och billigt? och hur mycket höjning är lämpligt att börja med?
Tack för svaren. Skumt att det står i instruktionsboken att det är fjäderförspänning!? Det enda som står att det skiljer mellan modellerna är att zxr-r har inställning för kompressionsdämpning.
Upplever min gamla trotjänare som lite trögstyrd. Läste att det det kan förbättras avsevärt om man höjer den bak. Men frågan är nu: Ska jag höja den bak och isf hur och hur mycket?, eller sänka den i kronan?, eller kanske både och?? ..bara att testa eller vad säger ni?