Recent content by Goldwing_WannaB

  1. Goldwing_WannaB

    Fräscha upp plast som blivit matt?

    Va?! Allvarligt, det kom oväntat. Berätta mer? Känns risky...(?) Edit: plasten är vit om det gör nån skillnad.
  2. Goldwing_WannaB

    Fräscha upp plast som blivit matt?

    Min (motard) framstänka har mattats (misstänker av avfettning eller liknande) och tappat glansen. Något man kan göra för att fräscha upp ytan?
  3. Goldwing_WannaB

    Husqvarna 701 Supermoto / Enduro

    Nä gick inte att köra med, hade inget friläge. Inlämnad på garanti och ny slavcylinder från 2021. Låt oss hoppas på att den faktiskt är bättre än tidigare års...
  4. Goldwing_WannaB

    Husqvarna 701 Supermoto / Enduro

    Har Husqvarna motorcyklar nån representant i Sverige? Letat men inte hittat. Tycker de borde få lite skit för att de säljer hojjar de vet har problem men låter bli att fixa.
  5. Goldwing_WannaB

    Husqvarna 701 Supermoto / Enduro

    Va f... Tydligen ett väldigt välkänt problem och ändå gör Husqvarna inget åt det. Pajjade påsken en smula :kulspruta
  6. Goldwing_WannaB

    Husqvarna 701 Supermoto / Enduro

    Är den här ABS:en av eller på? Det är inte min hoj men så ser min ABS-lampa ut och jag tolkar den som att den lyser dvs är urkopplad vilket jag inte får ihop med att min är ny (demo). Eller ska den lysa ännu mer då? För övrigt så händer inget när jag håller den inne 3-5 sek enligt manual...
  7. Goldwing_WannaB

    Jag har köpt en ny motorcykel - tråden

    Ja tyvärr är den betydligt mkt dyrare än vad som en gång var "normalt" för enduro/motarder.
  8. Goldwing_WannaB

    Ducati Monster 950

    Wow, snacka om att tappa sin identitet. Gillade framlyktan när jag såg den rakt framifrån men exakt allt annat är... vet inte ens vad jag ska kalla det. Meh. Bara ytterligare en identitetslös japansk hoj. Vad synd och otroligt klantigt.
  9. Goldwing_WannaB

    Jag har köpt en ny motorcykel - tråden

    Drömmen om mer än en hoj i garaget uppfylld idag :love: F*n vad härligt och nu blir det en kul vår! :banana
  10. Goldwing_WannaB

    Husqvarna 701 Supermoto / Enduro

    Nice. Sånt är trevligt att premiera. Har du behöver ändra på inställningarna eller är den plug n play?
  11. Goldwing_WannaB

    Husqvarna 701 Supermoto / Enduro

    Jäkligt märkligt att jag landar på över 10 000 halvförsäkrat helår, 3 ggr er kostnad. Då måste det bero på geografi och/eller årsmodell. Lär väl inte få nåt vettigt svar men nyfiken på vad de säger.
  12. Goldwing_WannaB

    Husqvarna 701 Supermoto / Enduro

    Tack, ska ta en titt. Vill gärna ha lite mer och mulligare ljud. Det är en SM.
  13. Goldwing_WannaB

    Husqvarna 701 Supermoto / Enduro

    3500 helförsäkrat? Hur gammal är du? Vete f*n vad det slår på... jag är dessutom över 40 så hade räknat men att tokprisernas dagar var över. Innerstan vs förort kanske?
  14. Goldwing_WannaB

    Husqvarna 701 Supermoto / Enduro

    WTF... vad har ni för försäkringsbolag och premie? Gjensidige vill ha nästa 10 (!) ggr mer i månaden av mig (jmfr m duccen) - halv 884 kr/mån, hel 1 198 kr/mån. Hur f-n är det möjligt.
  15. Goldwing_WannaB

    Husqvarna 701 Supermoto / Enduro

    Var just och la handpenning på en 701a :banana Men då får det bli Arrow slipon och en fueldongel till att börja med. Tips på ställen att köpa dongel och slipon? Nåt mer man inte ska missa på en gång? :unsure:
Back
Top