Kul att SM är tillbaka till Knutstorp! Senast var 2013, och jag själv körde i Rookie600.
Ska vara funktionär under lördagen. När livssituationen gör att man prioriterar annat än roadracing får man göra vad man kan för att hålla liv i sporten, tills man själv kan köra igen! :yoparty