Tack för svar,
Efter att statorn och svänghjulet byttes har jag kört 10 mils körning 4-5 ggr. inga problem. Efter denna fadäs laddas batteriet som det ska. Har inte kört sen dess men skall köra korta resor i närområdet och mäta batterikapaciteten. Jag hänger upp mej på den röda lampan som...
Tack, hoppas du har rätt, det verkar så. Qs har jag haft på min hoj, funkade perfekt men nu har sålt den och de får inte ihop det och det är kanske den vita biten som saknas. Skall försöka hitta den eller en annan.
Tack så länge
Göran
Hej, är det någon här som vet "eller har en manual"hur man kopplar in qvickshiftern i powercomander 3 och ind.modulen. Gäller en cbr600rr 2008.
Tacksam för svar
Göran
kompletterar med bilder
Utgår från att det är vanligt järn, är det tex. gjutjärn får du problem. Har du rätt tillsatsmaterial? Du kan öka storleken på munstycket för det är viktigt att inget syre utifrån kommer innanför sk.svetsen. Träning ger färdighet,lycka till
Cbr600rr 2008 org-delar.
Avg-system,Kåpglas svart,Backspeglar,Bakfjäder,Kåpor(saknas 1 del)Lampor och blinkers,Sidostöd,Bakdäck (Dunlop 180-55-17 endast 75 mil)Däckv.fram(bakre ger bara 50gr.)
Vid intresse: skicka PM
Hej, de finns en verktygssats för ändamålet. Det är en sk.pinne med 6 ryler och på den ett verktyg som löper och används med typ fast nyckel att lossa. Du borrar ett hål och använder respektive pinne och driver den i hålet. Det funkar. Lycka till.
Mvh Göran
Hej, filmade lite på bandagarna i år. Lade in filmerna på datorn. Laddade ner redigerprogrammet Shotcat. Begriper inte mycket,kan va dålig engelska.
Är det någon som har kunskap om detta och vill dela med sej vore tacksamt.
Mvh/Göran