Det beror lite på vad det är för modell. Om det är en ren enduro modell som KTM EXC 125 kan det vara viktigt att kolvbyten och regelbunden service är gjord, då det motorerna ofta går ganska hårt. Sedan är det väl bara allmänt som andra motorcyklar, så som hjulager, styrlager, ramlager och...
ska inte wr:en vara ganska pigg? min är väll ganska piggg me den är som slöast där det roliga börjar. får väl höra av mig nogon dag när det är lite bättre väder nu regnar det ju bara:mad:
jag har facktiskt funderat på efekt rör till min dt (för den orkar inte riktigt på6an) men har inte hittat nått. och vill inte strypa av orginal då man måsta kapa röret i två delar:rolleyes:
lite sent att svara kanske men jag bor i västerås och fick mitt kort (äntligen!) för en månad sen. och har ingen att åka med (om man inte räknar med farsan som hänger med ibland)
köp istället en offroad (inte enduro) typ dt, kdx mf
har själv en dt som går bra har dock inte kört mycket (har inte kortet än)
och på sånna är det ju myckeeetttt längre service intervaller tack vare att de är mer gjorda för att gå på väg.:)