Årets roligaste helg på motorstadion är snart här!
Lördagen 10.00-17.00 kör vi hoppborgsdisco och barnens graffitivägg.
Hoppborgarna, hinderbanorna och Bobbycar trafiklandet är även öppet på söndagen.
Massa god glass och hamburgare mm finns att köpa i kiosken.
Allt är gratis tack vare våra...
Jag köpte mitt 24MX för mer än 10 år sedan när kvalitén var mycket bättre. Jag har mycket bättre duk än vad som levereras idag, typ presening, men nu börjar den bli sliten och jag har tröttnat på det depressiva mörkret ett svart tält ger. Dagens 24MX dukar är ju i tyg och bara...
Det sitter stålventiler i original. Enda rekommendationen var "It is recommended to apply hard springs with lighter valves." Vilket känns riktigt baklänges. Med halva vikten borde original fjäder inte ha några problem.
Ingen aning. Ventilerna såldes som om de bara var att montera i min topp. Inga som helst rekommendationer. De får stå på hyllan bland skurna kolvar och andra offer till the god of speed :)
Jag har gått från rullvippor till vanliga "släp"-vippor och de och kammen är felfria så smöjra har det fått. Men det är väl kinestoleranser på styrningarna det kan säkert ha glappat.
Man kan inte förväntas sig nått :-) Eller man ska förvänta sig att det rasar. Därav bytet av ventiler. Jag har bytt allt till eftermarknadsprylar för att få upp tillförlitligheten. Växellåda, vevparti, koppling, kolv, kam, lager.