Recent content by Elretardo

  1. gängpaj topp GPZ1100

    har fått gängpaj i ett tändstiftshål... Förra ägaren hade dragit i ett stift snett :va har funderat på att plock lös toppen och köra helicoil men hörde nåt om att temperaturerna inte var bra för helicoilen... sen nästa fråga är ju hur invecklat är det att demontera toppen? lär jag lös med kammen...
Back
Top