Det visste jag inte att det fanns tillbehör till den. Känns lite som att sminka en gris. Väldigt kul gris från början men inte fan slänger jag pengar på den. Den är sjukt kul som den är, man får bara köra efter förmågan den har. 99% av oss klarar sig bra med en sån efter som ingen av oss heter...
Var inte den ute nyss? Inga bilder på regnummer
Jag vet inte men får bedrägerivibbar. Hoppas jag har fel
Dom håller värdet hyfsat. Rolig och lättkörd hoj. Lång serviceintervall. Går göra wheelies med 😅 Fast bara 3/4 av normalstor hoj. Men spelar egentligen ingen roll. Hade den haft bättre...
Det fanns en TT350 från 1989 till salu på blocket en hel dag i förrgår. 12,000 sek. Vill du ha gamla enstånkor så importera från usa. Kollar annonser där ibland och deras priser är inte lika tokiga som här. Svenska pesetas är billiga och vi tar bra hand om våra cyklar så de har blivit...
Nej, så blir det inte som ni domedagsprofeter säger. Typiskt svenskt resonemang.
Besiktningen har inte med det att göra. Är din hoj okay så gäller försäkringen. Annars skulle du ju tex köra oförsäkrad till verkstaden för att fixa ditt fordon.
Min lokala station som alltid besiktigade hojar förr i tiden har i princip slutet besiktiga motorcyklar. Måste köra en jävla massa mil för att besiktiga. Tycker det är väldigt dåligt. Jag tror jag beslutat mig för att bara köra utan besiktning. Är det verkligen nödvändigt alls att besiktiga...
Jag har ett på min Kawa 230 jag kör runt med på gården och i skogen. Fastnade i en gran idag och föll som en fura (gran?). Telefonen satt kvar. Hade mobilen monterad på min numera sålda Sherco 300 som jag körde så hårt som jag kunde/vågade överallt och telefonen satt fast. Vibrationer vet jag...
Var i USA och köpte mig en omgång fjädrar av Slavens Racing så nu försvinner inte halva fjädringsvägen när man sätter sig på den. Annars väntar jag på våren och att bilprovningen ska släppa tider för besiktning. Just nu kör jag med körförbud men det finns ju inga poliser på landsbygden...