Recent content by Cartan

  1. Bulten 23 Sep

    Ja man hamnade på minst en bild iaf !, blev iaf konstant körande för mig , gäller o passa på med bra väder , inte stå o snacka om alla andra ner på rosen ;) /Robban (Den 2 färgade r1 fightern)
Back
Top