Klassisk är snyggare, den moderna ser ut som en kinesisk elbil.
Sätter jag dekaler så blir det nog polis.
Kan vara bra att träna sig själv att försöka se ut normal och laglydig när klipparen passerar.
Var grymt sugen på att köpa en Luba2 3000, slutade med att jag istället klickade hem den som tar 5000kvm.
Ska bli intressant och med den kapaciteten är förhoppningen att jag kan ersätta några av dom gamla.
Jag har en äldre Worx som funkar fint sen har jag en halvgammal som är sämre på att hantera lutningar så den tycker jag är värdelös.
En Gardena sileno har jag och den klipper väldigt fint men fy fan vilket skräp batterierna är till den. Två batterier är slut på tre år.
Köpte en fjärde äldre...