Standardproblem med läckande packboxar,på med dammasker när ni ändå byter packbox så ska ni se att de håller bra mycket längre.Krävs ett specialverktyg för att låsa hylsan i röret när man släpper på skruven i botten.
Blir för stötigt kanske med hård fjädring har inte hört talas om nå liknande.Sprickorna ligger ju hyffsat lättåtkomligt iaf för och lägga igen,bort med luftburk och bakdämpare så ser du ut som man kommer åt och slipa rent.
Sprang ut och syna min direkt som gått 12400 men hitta inget har haft nån svetsmutter som släppt till nån fotpinne som jag har punkta om och en mutter till ena skjuts handtaget bak.
Ska du ha raptormotor så satsa på 700cc motorn i så fall har typ samma insprutningsystem 2mm större i borr och en extra balansaxel.Tror att den har samma motorfästen som xtn till och med
Jag kör på biltema batteri fick modda batterihyllan i luftburken kör dock utan plastlocket på batteriet.
Art 80 266.
Är tajt passform så man får pressa ner batteriet i hålet,har dessutom ett litet spännband som går över den
och håller den på plats.
Nedre på bild är moddad
Supervanligt problem är nästan standard att man siliconar skarven till tändhatten och utgångsskarven ifrån tändspole!Många som stått i regnet när man inte förebygger och åtgärdar denna svaghet på xtn.