haha, tror något gick fel med din kinesiska där :)
Det är runt 30 grader här nu. Måste hålla tempot o för att inte överhetta hojjen i rusning =)
Låter som ett bra tips. Är bara orolig att videon hackar som den gjorde på min gamla Htc Hero.
Jag sålde min ZX10 (2005) och köpte en ZX6 (2009)...
skulle gärna vilja kunna fånga upp motorljudet samtidigt dock. Någon som har något tips på hur man kan lösa det?
Skulle det funka med en mikrofon liggandes i en ryggsäck?
Har ännu inte införskaffat någon gopro kamera så jag lät tjejen sitta där bak o filma.
Körde mellan 70-100 största delen av filmen förutom vid runt 3.20 där jag
nästan når 200 km/h på airport express way.
[YOUTUBE-ID]tvfLg0j3duY[/YOUTUBE-ID]
Yes, tänkte börja köra lite mer bana nu, och det ser mindre fjantigt ut att köra köra kassa varvtider med en 600 än med en 1000 =)
Jag har frontalkrockat den en gång (i ganska låg hastighet)
Sen har jag gjort wheelie och slagit hela baken i marken så jag fick byta den. Fick problem på vissa...
Jag har kört en zx-10r 2005 i lite över ett år och har nu sålt den och beställt en 2009 zx-6r (monster energy edition).
Grejen är att jag aldrig har provat köra en 600 kubikare och undrar om jag kommer ångra mig fett när jag sätter mig på den första gången.
Anledningen att jag bytte till 600...
Tack för svaret.
Jag upptäckte idag att det har inget med hastigheten att göra.
4e, 5e och 6e växeln är obrukbar.
Den rullar på bra på 1-3 växeln men såfort jag lägger den i 4e växeln så börjar den hacka sådär.
Växeln kanske inte går in riktigt eller något
Har haft sån extrem otur med hojjen på senaste tiden.
Vält den, krashat den mm.
Har fixat alla problem med den och bytt allt som behövde bytas. Kört utan problem i 2 veckor.
Nu har jag dock ett problem som får mig att bara vilja sälja hojen och köpa en ny.
Var ute på en av ringvägarna här...
Mekanikern skruvade åt några skruvar bara och nu är det inga problem längre.
Doch har cliponet fått en smäll och delen nedanför också. Måste byta de för att hojjen ska kännas helt 100%.
Hur kommer det sig att jag kan växla ner utan att koppla helt plötsligt efter kraschen? (Behöver jag göra ny...
Vad kan man göra åt det? Och kräver det avancerad utrustning? Vettefan om Kineserna på det lilla mekkstället jag går till klarar av det om det krävs mer prylar än vanliga verktyg =)
Har precis fått tillbaka min kawasaki zx-10r 2005 från lagning.
Jag välte med den och motorcykeln gled in i en trottoarkant med framhjulet först.
På reperationsstället sa dom att ramen hade tryckts upp lite grann
men att det inte skulle märkas något.
Om jag kör rakt fram och släpper händerna...
De fallen då jag skulle vara glad att jag bor i Sverige.
1. Om jag vore hantverkare
2. Om jag är en fattig luffare
4. Om jag är en flykting från mellanöstern
5. Om jag är 70 år gammal
Annars nej =)
Tycker det att kul att köra ett fordon som man behöver vara lite vältränad för att köra också. Ger mig mer motivation att träna rygg, mage, ben och armar på gymmet.
Om det är obehagligt att köra är det bara tecken på att jag inte är vältränad nog. punkt
haha, min flickvän kan inte köra för fem öre. Men körkort har hon eftersom på uppkörningen tyckte läraren att hon var snygg.
Oj herre gud, det där klippet är som ett skämt för mig.
De där situationerna ser jag var 5e sekund när jag kör här. Men jag kör också helt annorlunda än honom. Vägen där...
Jag har halkat omkull två gånger pga olja på vägen från två bilar som krockat.
Totalkvaddat en CB400, minns inte ens hur det gick till.
Och krashat min zx10 en gång.
En annan gång var det en bil som körde på min zx10 när den stod parkerad vid vägkanten.
Har varit nära att krocka med en polisbil...