Fick mycket gjort igår, några bilder från 10 timmars mekande:
Bakre sidan av lagerhuset, spåren är för kylluft till turbinhjulets nav.
Turbinhuset, eller i alla fall ena delen av det.
Nu sitter pryttlarna ihop!
Kompressorhöljet borrat för fästskruvar och kompressorhjulet inshimsat...