You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
ting skal brukes ja , brendt hull i det ene stemplet nå , så skal sette inn en 600rr motor i morgen..
-
cbr 900 sidevogn
hei alle hojåkare :)
her er det et bilde av den hjemme laga sidevogna mi, det er en kawa 1000 ramme med 900rr motor.