Recent content by #11

  1. #11

    Svingförlängare

    Tack för tipset :)
  2. #11

    Svingförlängare

    Hej, jobbar fortfarande SlowDog med tillverkning, jag letar ett sett försängare till min Gixxer inför regbesiktning. Hur kommer man i kontakt med honom??
  3. #11

    Hur byter jag tillbaks från Mobilvänlig version på min dator till "Vanlig"?

    Tack, hittade det nu när jag gick ut från Forumet o in på huvudsidan :)
  4. #11

    Hur byter jag tillbaks från Mobilvänlig version på min dator till "Vanlig"?

    Hur byter jag tillbaks från Mobilvänlig version på min dator? Mvh, #11
  5. #11

    ESPRESSO (Liten o Stark) Yamaha AS3 125 -74 Caféräser

    Det är Biltemas Ljudisolering. Välj en hård bit o skala sedan av folien på ovansidan, sitter oftast lätt men I enstaka fall kan du behöva värma försiktigt med en fön. Fick tipset från en sadelmakare. bearbetas lättast med vinkelslip utrustad med sliprondell, grovsåga konturer för att få till...
  6. #11

    ESPRESSO (Liten o Stark) Yamaha AS3 125 -74 Caféräser

    Black & White - - - Updated - - -
  7. #11

    ESPRESSO (Liten o Stark) Yamaha AS3 125 -74 Caféräser

    Rensat, svetsad loop o lyse
  8. #11

    ESPRESSO (Liten o Stark) Yamaha AS3 125 -74 Caféräser

    Bilder Lyckades få med en bild. - - - Updated - - - - - - Updated - - -
  9. #11

    ESPRESSO (Liten o Stark) Yamaha AS3 125 -74 Caféräser

    Tja Pepe, allvarligt, alla moderna hemsidor och forum scalar automatiskt bilerna till "rätt size". Trodde Sporthoj kunde bättre :( kanske därför som det inte dyker upp en Mobilvänlig variant när man försöker surfa på sporthoj den vägen heller??
  10. #11

    ESPRESSO (Liten o Stark) Yamaha AS3 125 -74 Caféräser

    Tack för det Boris :karma Har Inget behov just nu men jag har redan hålat en kolv så det kan nog gå åt delar framöver :)
  11. #11

    ESPRESSO (Liten o Stark) Yamaha AS3 125 -74 Caféräser

    Verkar krångligt att lägga upp bilder på forumet?? Hur gör man enklast??
  12. #11

    ESPRESSO (Liten o Stark) Yamaha AS3 125 -74 Caféräser

    Nu är den nästan färdig. Hittad i ett skjul där den stått kallt o fuktigt i ett tiotal år. Började med att få igång den, renovera bromsar, förgasare o annat. Sedan stannade det av tills tjejen blev sugen. Sent en kväll så satt jag o funderade, sadeln var så himla stor i förhållande till...
Back
Top