Vilken reggad fyrhjuling ska man ha?

Albertsson

Ride, Eat, Sleep, Repeat
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 660 DRZ 400
Jag är sugen på en reggad fyrhjuling är det nån som har några erfarenheter av dom?
Det finns ju en hel del okända fabrikat på marknaden
Den som jag "fastnat" för just nu och som är vettig prismässigt är Smc Barossa men jag har aldrig hörtalas om märket förut

Här finns det gosaker! http://www.mc-butiken.com/fyrhjulingar.asp

Mvh Albertsson

Jag har varit nere i Eksjö på mc-butiken och provat en barossa. Den går för jävla gött. Den han har som demo är drevad och bytt ljuddämpare samt gatdäck toppar ca 120 km/h skulle jag tro

Bifogat

• Yamaha_raptor2.jpg
    Yamaha_raptor2.jpg
    15.7 KB · Visningar: 527
Last edited:
chrille-r1000 skrev:
Den här är väl dyrast men om jag skulle vilja ha en Quad så är det ingen mindre än den här. Jag har för mig att jag har sett den med fräckare framlampor. Dom runda på bilden ser löjliga ut på den.QUOTE

Den är ball men för mycket pengar för mig

Som jag förstått det är det bara Yamaha Raptor, Honda (ja va den nu heter, sportmodellen) och GasGas´s 450 som är något att egentligen satsa på. Jag har provkört Hondan som e vekast av de tre å den va riktigt rolig :D

OlleR6 skrev:
Som jag förstått det är det bara Yamaha Raptor, Honda (ja va den nu heter, sportmodellen) och GasGas´s 450 som är något att egentligen satsa på. Jag har provkört Hondan som e vekast av de tre å den va riktigt rolig :D
Av dom väg reggade ja :D men ATK 700 2t Quad kan inte vara trist ;)

Då var det avklarat det vart en PGO X-Rider
Ingen värsting men funkar bra till mina ändamål, Kan säga att den vart mycket populär hos min flickvänn och kennes far (!)
Lämnar jag huset utan den så är den borta när jag kommer hem :D

OlleR skrev:

Så man kan gat regga dessa :confused:

OlleR skrev:
Jupp, förra sommaren körde jag en Honda som var MC-registrerad! Den var kul men inte problemfri att svänga i hög fart med :P

Det sätter allt i en liten annan sits! Hade varit jäkligt coolt att ha en gat reggad Raptor :yoparty

Jag funderar på att åka ner till mc-butiken i eksjö jag med!
Bor i stockholm, någon som åkt dit? testat? :gnissla

ska ha en eu-moppe typ, någon som vet någon annan butik i närheten av stockholm som säljer sånna fyrhjulingar? hör av er i så fall :)

Hur lång tid tar det att åka dit förresten?

Mvh/alper

Alper skrev:

ska ha en eu-moppe typ, någon som vet någon annan butik i närheten av stockholm som säljer sånna fyrhjulingar? hör av er i så fall :)

Mvh/alper

Har funnits nån i Järna som har sålt just Eu modellerna..
Sen har jag sett att Statiol i Trosa har några står för försäljning utanför.
Dok vet jag inte vad det är för motorer i dom..

YamahaJojje skrev:
Finns en Raptor i Danmark med turbo :Bugar :Bugar :Bugar :Bugar 180 hk :skrämd :yoparty

Var nere på Yamaha Center för ett par veckor sen o kolla på raptorn, men den kan man tydligen inte gatregga. Han i butiken sa att det bara fanns ett fåtal som man fick köra på gata och alla var ganska klena. Så skulle det bli en 180hk Raptor får man nog hålla den på bana.. Dör gör man ju garanterat om man försöker dra polisen på en sån och ger sig på att svänga i 150.. Fast man kan ju alltid dra ut den i skogen..

Alper skrev:

Mvh/alper

www.varbymaskin.se har lite fyrhjulingar

*/ ?>
Nyheter
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Back