Bra kallingar?

Har man kalsongmodells kropp har man inte tid att sätta på kalingar imellan.. hmm hmm :rolleyes:

Vadå för de får gänga så mycket eller vad menar du? Jag har provat att vara kalsongmodell, behövs ingen superkropp för det. Å andra sidan får jag knla alldeles för lite tycker jag. Ett par gånger om dan är väl det minsta man kan begära. :rolleyes:

Vadå för de får gänga så mycket eller vad menar du? Jag har provat att vara kalsongmodell, behövs ingen superkropp för det. Å andra sidan får jag knla alldeles för lite tycker jag. Ett par gånger om dan är väl det minsta man kan begära. :rolleyes:

:rofl: !

10 minuters pauser ska det va mellan :rolleyes:

Har du kollat begagnatmarknaden? fördelen med att köpa begagnat är ju att du kan få referenser från förra (eller tidigare) ägare......

Jag var helt såld på Björn Borgs kallingar i flera år. Fanns inget alternativ!
Men på senare tid så tycker jag att dom har tappat kvalitén helt.
Det räckte med ett par tvättar så var resåren helt slut. Dessutom verkar dom ha bytt till tunnare tyg som nöts sönder i grenen direCkt!

Mina gamla Björn Borg (3-4år) håller fortfarande, medans dom jag köpt nyligen är slängda.

Jag gick till dressma när nyligen, och har fortsatt handla mina kallingar där istället!
Bra skit säger jag!

Efter att ha använt tighta kallingar typ björn borg, bula, ralph lauren så har jag börjat köpa slappa "shorts".
Helt jävla underbart.

Björn Borg "Short Shorts" är de enda jag köpt de åtminstone senaste 14-15 åren.

#konservativ

Smog:s sömlösa från new yorker är löjligt sköna. Hur bra de håller vet jag inte än då jag skaffade dem i somras. Hittills bra men jag tvättar i 40° och torkar i torkskåp i samma temperatur.

Smog:s sömlösa från new yorker är löjligt sköna. Hur bra de håller vet jag inte än då jag skaffade dem i somras. Hittills bra men jag tvättar i 40° och torkar i torkskåp i samma temperatur.
Kallingar i 40° tycker jag låter ohygieniskt, har du blöja eller bara väldigt bra bäckenbottenmuskulatur?

Finns det nån som kan rekommendera några sköna kallingar som inte har så korta ben och inte korvar sig så förbannat?
Har kört med dressman kallingar ett tag och de funkar hyfsat, men skulle vilja prova nått annat.

Trådlyftsgymnastik! 💪

Nu när man börjar bli lite äldre, och tar sitt medlemskap i pläp-brigaden, så behöver man lösare kallingar för att hålla pungsvetten i schack, dessutom så gör det asont när man klämmer en kula under sömmen!

MEN, var hittar man såna som är bra? De flesta butiker verkar bara sälja såna där yogabyx-tajta som går ända upp runt prostatan, och får en gammal man att sjunga falsett.
H&M har något med konstig form, i världens i särklass svettigaste material.
Kappahls är bättre, men osmakligt dyra, och håller bara några enstaka användningar.

Trådlyftsgymnastik! 💪

Nu när man börjar bli lite äldre, och tar sitt medlemskap i pläp-brigaden, så behöver man lösare kallingar för att hålla pungsvetten i schack, dessutom så gör det asont när man klämmer en kula under sömmen!

MEN, var hittar man såna som är bra? De flesta butiker verkar bara sälja såna där yogabyx-tajta som går ända upp runt prostatan, och får en gammal man att sjunga falsett.
Kappahls är bättre, men osmakligt dyra, och håller bara några enstaka användningar.
Woolpower.

Kallingar i tunn merinoull. Funkar kalas året runt.

Trådlyftsgymnastik! 💪

Har tre st Kappahl och ett par på mig nu faktiskt. Tycker mina har hållit ett par år nu åtminstone

Vilka har de äldsta kallingarna i drift?

Jag har ett par tillverkade 1996. Säga vad man vill om kronans kallingar. Men långlivade är de iaf.

De har väl inte riktigt samma spänst nu som då. Dock är de fortfarande brukbara.

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!