Berätta, detta är långt över min paygradeTyvärr ringde ingen och nämnde vad som händer med kloret på badbyxorna i den varma bastun.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Berätta, detta är långt över min paygradeTyvärr ringde ingen och nämnde vad som händer med kloret på badbyxorna i den varma bastun.
Berätta, detta är långt över min paygrade
Berätta, detta är långt över min paygrade
Vi ser till att öva inför allt utom verkliga hot. Lite Monty Python self defence över alltihop.Citat: "Dagens övning inbegriper en terrorattack med högerextrema motiv."
Något konservativare och därför högerextremt än muslimska extremister är svårt hitta i Sverige ?
Bra tänkt !
![]()
De övar för det oväntade i Stockholm
Terrorhotnivån i Sverige är den nästa högsta. Under tisdagen övade flera blåljusmyndigheter på på terrorscenarion som kan bli verklighet.www.dn.se
Tabloidpressen ägnar sig åt konspirationsteorier eller har DN nått på fötterna ?
View attachment 490906
från dn.se
Var har du sett det?Även här i Sverige hyllar dom morden i Belgien. Som tack för allt vi hjälp dom?
Så hur kommer detta att sluta ?Nej , däckena var faktiskt fel på den bilen med fel lastindex och klarade inte belastningen under längre tid.
Den godkändes felaktigt när det var Polisen.se som kom dit med den.
Det var anmärkning från besiktningsmannen om detta - men gick igenom
Var ingen stor skillnad men deras hårda körning gav detta resultat

Inte själva hyllningar men ingen rök utan eld.Var har du sett det?
Riks på Facebook bland annatInte själva hyllningar men ingen rök utan eld.
Inte så svårt att fatta. Vi är hundar för många.
Och vi har kränkt boken.
Från Flashback:
På sociala medier och i olika kanaler har man senaste dygnen kunnat se mängder av personer uttrycka glädje och fira att svenskar mördats i terrordådet i Belgien
Borde de inte då ha träffat lastbilen/släpet på dess vänstersida eller? Bilden visar ett släp med skador på högersidan?Bilen sprängde ett framdäck i 140 och gick över i motsatt körbana med 4 ton egenvikt o träffa en lastbil bakom förhytten.
Borde de inte då ha träffat lastbilen/släpet på dess vänstersida eller? Bilden visar ett släp med skador på högersidan?
Vi ska vara stolta över vår höga rättsäkerhet, citerar vår förrförrförra jättebraiga statsminister och hans nya favorituttryck: "gå inte på det".Nu har vi varit naiva igen..
View attachment 490918
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!