SH-tröjor - Beställning 2016, leverans c:a Jul

Grymt jobbat Swedie!:yoparty

Edit: i totalen på sidan står frakt 0 kr, men epostbekräftelsen är rätt. Beställde en tröja så frakt ska vara 159-:
Att tänka på om fler beställer!

Last edited:
Jag har tyvärr upptäckt att databasen i produktion saknar Nick, Slogan och om man valde armtryck. Helvete :( Fixar koden nu så det blir rätt i framtiden

Jag kommer maila var och en av er och be om att ni helt enkelt mailar mig vad för Nick samt Slogan samt om armtryck ja eller nej gäller för varje plagg.

Visste nått problem skulle uppstå.

Fanns det någon bild med armtryck?

Ja det lades upp förra veckan men det är ju en illustration så kanske inte helt exakt:
5_article_image_medium_23a909dd0.jpg

https://www.sporthoj.com/webshop/artiklar/artikel/huv-trja-med-dragkedja

Armtrycket är liten förändring mot tryck förr på så sätt att fonten är den rätta. Tror det var arial eller verdana förr.

Jag har tyvärr upptäckt att databasen i produktion saknar Nick, Slogan och om man valde armtryck. Helvete :( Fixar koden nu så det blir rätt i framtiden

Jag kommer maila var och en av er och be om att ni helt enkelt mailar mig vad för Nick samt Slogan samt om armtryck ja eller nej gäller för varje plagg.

Visste nått problem skulle uppstå.

Hej,
har försökt att uppdatera min beställning med den medskickade länken men den tar inte mina ändringar tyvärr! Swedie jag tror du får gå en datakurs, he he!! Tar det här på forumet istället.
Jag vill ha med mitt nick "Thruxtonerich", inget armtryck, ingen slogan!!!

Hej,
har försökt att uppdatera min beställning med den medskickade länken men den tar inte mina ändringar tyvärr! Swedie jag tror du får gå en datakurs, he he!! Tar det här på forumet istället.
Jag vill ha med mitt nick "Thruxtonerich", inget armtryck, ingen slogan!!!

Jo tack, åt helsike. Återkommer om 5 år med masters...

Har uppdaterat din order. Du bör få ett mail om det med ny sammanfattning!

EDIT: Råkade kryssa i Arm, nytt mail gick ut... ... ... fan .... :D

Swedie!

Fick mail om att min beställning var kass, så kompletterade via länken.

Men ordern betaldes ju igår, alltså bortser jag från betalningen, och grejorna kommer som dom ska?

Så gjorde jag med! Kommer nog att funka, komplett beställning & betalt, vad kan gå fel?
(PostNord):D
Swedie!

Men ordern betaldes ju igår, alltså bortser jag från betalningen, och grejorna kommer som dom ska?

Swedie!

Själva totalsumman du fått förut ska stämma. Det var bara att viss data inte lagrades i databasen vilket gjorde att ordern till tryckeriet hade varit felaktig och saknat Nick, Slogan samt info om Armtryck. Då hade jag haft många klagomål... värre sådana! Vill inte göra missar i första omgången, går ju så där... :)

Hälften har korrigerat nu... de som inte korrigerat kommer inte få något tryckt. Jag kommer dock kontakta alla igen snart för att tvinga igenom så alla som lagt beställning och betalat självklart får sin order.

Edit: det går bra att ignorera meddelandet nedan, han testade precis igen och då gick allt fint :yoparty

Hur snart måste vi uppdatera ordern? Min bror (annat konto) hittade ingenstans att fylla i nick i länken från mailet för några dagar sedan. Det kan vara hans mobila webbläsare som krånglar men han är inte tillbaka till datorn förrän fredag.

Last edited:
Edit: det går bra att ignorera meddelandet nedan, han testade precis igen och då gick allt fint :yoparty

Hur snart måste vi uppdatera ordern? Min bror (annat konto) hittade ingenstans att fylla i nick i länken från mailet för några dagar sedan. Det kan vara hans mobila webbläsare som krånglar men han är inte tillbaka till datorn förrän fredag.
Bra det löste sig. Hoppas fler testar igen om de tidigare haft issues.

Nu får ni beställa mer gott folk! Det är inte så jättemånga beställda tyvärr. Alla kommer få. Men jag undrar, är det priserna? Fel tid? Beställningen är öppen 1 månad till ungefär.

Nu får ni beställa mer gott folk! Det är inte så jättemånga beställda tyvärr. Alla kommer få. Men jag undrar, är det priserna? Fel tid? Beställningen är öppen 1 månad till ungefär.

Jag ock sambon har bara inte fått tummen ur än. :näsblod

Har varit så jäkla ungdomlig att jag väntat med beställning tills lönen kommer.. :näsblod
Fast de är nog fler än jag som har tänkt så:tuttar

Så ni vet det är fejkade OCR-nummer = banken kommer inte hitta dom. Ange det istället som ett "Meddelande" så duger det fint, eller använt Swish :tummenupp

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back