oops164
Smed
John 'McPint'.
Nä på Ön är M Dunlop snabbast runt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
John 'McPint'.
Gjorde Agostini verkligen bara 194 starter? Han tävlade ju i flera klasser samtidigt och i massa år.Agostini: 117 snabbaste varv på 194 starter ger ett medel på 0,60
För mig e det MM och hans generation som är den absolut snabbaste. Vi kan inte påstå att de gamla rävarna från förr kommer ens i närheten av den nya generationen som i princip är avlade för just racing.
Så MM och MV och Rins m.m e långt före alla andra på min lista.
Gjorde Agostini verkligen bara 194 starter? Han tävlade ju i flera klasser samtidigt och i massa år.
Håller inte med dig. Tror att det alltid finns en tendens att överskatta den nuvarande generationen. I mina ögon var talang-poolen som störst i slutet av 80-talet/första åren på 90-talet, Rainey, Gardner, Lawson, Schwantz, Mamola, Doohan med flera.
Skulle vara intressant att se hur dagens generation skulle klara sig på stygga 500cc tvåtaktare utan TC.
Ganska soft.Men nåt år körde han inte mer än 5 race för titeln var säkrad.
Nja, den här snubben köpte sin första racehoj när han var 23 och vann sin första (av tre) WSBK-titel när han var 32....dagens piloter e ju drillade sen de va småttingar...
Nja, den här snubben köpte sin första racehoj när han var 23 och vann sin första (av tre) WSBK-titel när han var 32.
Hyfsat syrliga kommentarer till varandra..
Nja, den här snubben köpte sin första racehoj när han var 23 och vann sin första (av tre) WSBK-titel när han var 32.
Gjorde Agostini verkligen bara 194 starter? Han tävlade ju i flera klasser samtidigt och i massa år.
Bilden visar Troy Bayliss. Trefaldig WSBK-mästare.Vem är han?
Och vilka var hans starkaste konkurrenter?
Tror du har rätt. Troligen samma feltänk som de allra flesta gör när de överskattar sin egen prestation i relation till omgivningen. Mänskligt.Tror att det alltid finns en tendens att överskatta den nuvarande generationen.
Riktigt kul att se! Och sätter inte klippet också fingret på hur konkurrensen var förr.Det är naturligtvis Gene Church på sin HD, med oljepuffar vid varje växling.
Det förstår ju ett barn.
https://www.youtube.com/watch?v=LHIxDGtNsYs
Håller inte med dig. Tror att det alltid finns en tendens att överskatta den nuvarande generationen. I mina ögon var talang-poolen som störst i slutet av 80-talet/första åren på 90-talet, Rainey, Gardner, Lawson, Schwantz, Mamola, Doohan med flera.
Skulle vara intressant att se hur dagens generation skulle klara sig på stygga 500cc tvåtaktare utan TC.
Riktigt kul att se! Och sätter inte klippet också fingret på hur hård konkurrensen var förr.
Kommentatorerna säger:
- Att Harleyn ”is a design that is at least 15-20 year old”
- Att Cagivan är en helt ny hoj
- Att Harley-föraren är en crossförare som kört mkt lite roadracing
Åndå vinner ”crossföraren” över den italienske GP-föraren.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |