Kanske avslöjar min dumhet nu men vem vann???
Jag ser ju att H2an sticker iväg första delen men på slutet ser det ut som att Bugattin äter upp hojen eller är det när rejset redan är över?
Notera de svarta däcken

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kanske avslöjar min dumhet nu men vem vann???
Jag ser ju att H2an sticker iväg första delen men på slutet ser det ut som att Bugattin äter upp hojen eller är det när rejset redan är över?
Knappast. En analys av vilka faktorer som i samverkan skapar pengar skulle kanske innehålla en faktor som påminner om ”intelligens”, men troligen är sambandet mellan andra faktorer starkare. Riskbenägenhet till exempel. Och slumpen....alla som är smarta kan göra sig pengar..
Fast jag satt och undrade om inte H2:an hade kunnat skippa 6:e växeln på slutet och fortsatt gasa på 5:e. Lät ju på de lägre växlarna som att det fanns mer varvtal att hämta.Självklart så hade Bugattin vunnit om sträckan hade varit några hundra meter längre
Söker snabb original-Veyron som vill gasa mot min BMW på guppig grusväg!
Fast jag satt och undrade om inte H2:an hade kunnat skippa 6:e växeln på slutet och fortsatt gasa på 5:e. Lät ju på de lägre växlarna som att det fanns mer varvtal att hämta.
Jag såg däckmarkeringarna i ditt klipp.Notera de svarta däcken.. Där är det slut pp rejset, så jag la av med att gasa
.
Fast jag satt och undrade om inte H2:an hade kunnat skippa 6:e växeln på slutet och fortsatt gasa på 5:e. Lät ju på de lägre växlarna som att det fanns mer varvtal att hämta.
Närheten av Stockholm.
- - - Updated - - -
Veyron har en kameraman. Sätt en kameraman i MC så kan du ju se att utgången blir olika...
Va gör du på motorvägen?![]()
Bara att konstatera, de är mindre begåvade människor som inte anser att man kan ha kul med mycket pengar för kärlek den kostar "INGENTING"..![]()
ja eller ta ur kameramannen ur bilen då....Veyron har en kameraman. Sätt en kameraman i MC så kan du ju se att utgången blir olika...![]()
Och du har varken kört Koenigsegg eller Bugatti.
Transporterar mig. Kan vara praktiskt att inte ta massa omvägar om man har någon tid att passa.
Annars finns det roligare vägar...
Jag tror att jag skulle kunna ha roligare med mer pengar.
Däremot tror jag inte att det är ett linjärt förhållande mellan lycka och ekonomiska tillgångar.
Eller spänn fast kameramannen på taket på Veyron, så kameramannen inte bara ökar Veyrons vikt, utan även dess luftmotstånd (precis som på motorcykeln).
Du ska ha all cred. tycker jag när du fixar dessa event...
Men helt seriöst... så fort du stör/stöter dig på nåt som nån skriver så börjar du med "besserwisser-brats-utspel"
Du borde ju försöka hålla nivå på det hela och ja... vikten på fordonet avgör mycket hur kul man har... gokart/superkart är nog bland det roligaste på 4 hjul... liksom att åka sporthoj där du måste jobba med hela kroppen när du kör aktivt samtidigt som man har en adrenalinkick utan dess like då man troligtvis dör om man tabbar sig...
mvh
Lika irriterande som "lantisar är dumma", tappar lite respekt även om de är 10 år sedan.
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |