nissepelle
Strandraggare
Var och körde bana idag för andra gången. Bytte upp mig till medelgrupp idag och fick uppleva riktigt klibb på sulorna för första gången!
Har dock problem med att en jävla massa skit tar i på hojen. Fotpinnar kan jag köpa att de tar i, men det är inte det som är problemet! Kåpan under motorn där den går upp och fäster i sidokåpan går i marken, wtf! Hur kan ens en den kåpan ta i? haha Även ljuddämparen tar i marken och vid ett tillfälle fick jag ett hyggligt bakhjulsläpp av det. Jag tänker verkligen på att hänga ut med överkroppen och röven ordentligt för att kunna räta upp hojen mer i kurvorna, men det tar ändå emot avgasröret när jag pushar på lite. Om jag hänger som en riktig jävla apa värre än rossi så får jag i knät istället för avgasröret, men det känns ohållbart att köra på det viset när jag trots allt ändå kör i rätt lågt tempo.
Vad gör jag för fel?
Har dock problem med att en jävla massa skit tar i på hojen. Fotpinnar kan jag köpa att de tar i, men det är inte det som är problemet! Kåpan under motorn där den går upp och fäster i sidokåpan går i marken, wtf! Hur kan ens en den kåpan ta i? haha Även ljuddämparen tar i marken och vid ett tillfälle fick jag ett hyggligt bakhjulsläpp av det. Jag tänker verkligen på att hänga ut med överkroppen och röven ordentligt för att kunna räta upp hojen mer i kurvorna, men det tar ändå emot avgasröret när jag pushar på lite. Om jag hänger som en riktig jävla apa värre än rossi så får jag i knät istället för avgasröret, men det känns ohållbart att köra på det viset när jag trots allt ändå kör i rätt lågt tempo. Vad gör jag för fel?