Idag är jag ledsen för att...

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
:huvet

Som någon skrev i en tidigare tråd.

"Det finns piller för sådant" :fyllisar


Man kan väl inte knapra piller så fort man är lite nere :3freak Världen är ju helt skev :crash
:fyllisar
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Mycket bättre med ett rejält ligg då. :fakta

Du kan vara något på spåret där :rolleyes:

Säker på att att du inte varit på något blått piller med smilegubbe? Världen (jorden) är rund, inte skev:arsele

Är du helt säker på det :va En gång i tiden var folk övertygade om att den var platt.

Äh, hon är ju tjej, de får bara ångest av sånt.
Har jag hört...

Du ska inte bry dig om vad folk säger. Oftast vet de inte vad de pratar om :fakta
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Jag bara är ledsen och vill lägga mig i ett hörn och lipa :gråta
Jag har ingen anledning i världen att var ledsen :(
Så då blir jag förbannad på mig själv :4skrika

Jag vill sova :död :glömdet

Du behöver mer ljus. Tjaxxa några rejäla lysrör med vitt ljus och gör ett temporärt ljusrum eller köp nån sorts sollampa.
Jag har en sollampa på mitt skrivbord här på jobbet som jag har tänd 20 min på fm och 20 min på em. Inbillar mig att det funkar.
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Du behöver mer ljus. Tjaxxa några rejäla lysrör med vitt ljus och gör ett temporärt ljusrum eller köp nån sorts sollampa.
Jag har en sollampa på mitt skrivbord här på jobbet som jag har tänd 20 min på fm och 20 min på em. Inbillar mig att det funkar.

Ett förslag jag gillar :)
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Ett förslag jag gillar :)

2x 36W på jula kostar 199.- just nu. Köp två såna och dunka upp.
Inte i taket utan rakt framför dig, så att du tittar rakt in i ljuset.

Själv har jag en sån här:

go-lite.jpg

Tror dock du får mer ljus per krona om du köper ett rejält lysrör. Det där med att ljuset skall ha en viss färg är humbug. Köp vanligt kallvitt lysrör bara.
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Någon vidare hojkörning hinner man väl inte på 30 minuters lunch om man ska äta också men en powernap eller en snabbis borde man väl hinna...

Ha ha ha ha nä, det blir svårt. Försöker låta bli att kasta mig i maten. Det är en dålig vana :3freak
Powernap blir jag inge piggare av tyvärr. Snabbis som snabb bit choklad kan hjälpa en stund :rolleyes:
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top