Jimmy
Guest
Otroligt!
Aftonbladet är så klart sämst i alla lägen, men snubben är ju ett jävla ök och felet är hans och ingen annan än hans.
Nej! Felet ligger alltid hos radikaliserade feminist-miljöaktivister på Södermalm. Alltid, oavsett ärende!!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Otroligt!
Aftonbladet är så klart sämst i alla lägen, men snubben är ju ett jävla ök och felet är hans och ingen annan än hans.

Nej! Felet ligger alltid hos radikaliserade feminist-miljöaktivister på Södermalm. Alltid, oavsett ärende!!!![]()
Undrar samma sak, han ligger i mittfilen på 3-filig väg utan nån trafik framför sig och när en motorcykel kommer i hög fart bakifrån får han för sig att byta till vänsterfilen.
Är det nån avfartsväg till vänster längre fram eller liknande som gör att man måste ligga i filen längst vänsterut om man ska åt ett visst håll?
Om det inte är det får man ju anta att han bytte fil för han såg motorcykeln i backspegeln och skulle "lära honom en läxa"![]()

2-filig väg med påfart/avfart där han smällde , bilen skulle väl antagligen till vänster några hundra meter längre fram .
Beror på. Har du fått ett längre straff (tex livstid för dubbelmord), upprepad brottslighet. Så får du transport direkt till fängelset. Eller hålls inlåst på häktet till lämplig plats finns.Så hur funkar det nu när man ska avtjäna fängelsestraff med brutet ben. I och med att jag ej har brutit andra ben än några tänder så vet jag inte hur länge han blir kvar på sjukhuset? Väntar polisen direkt vid entrén när han lämnar byggnaden och finns det handikappscell i fängelset?![]()
Undrar samma sak, han ligger i mittfilen på 3-filig väg utan nån trafik framför sig och när en motorcykel kommer i hög fart bakifrån får han för sig att byta till vänsterfilen.
Är det nån avfartsväg till vänster längre fram eller liknande som gör att man måste ligga i filen längst vänsterut om man ska åt ett visst håll?
Om det inte är det får man ju anta att han bytte fil för han såg motorcykeln i backspegeln och skulle "lära honom en läxa"![]()
Så hur funkar det nu när man ska avtjäna fängelsestraff med brutet ben. I och med att jag ej har brutit andra ben än några tänder så vet jag inte hur länge han blir kvar på sjukhuset? Väntar polisen direkt vid entrén när han lämnar byggnaden och finns det handikappscell i fängelset?![]()
Filmen där jag krockar är domen bara "vårdslöshet i trafik"
Hade dock andra filmer på #helvetesminnesjävlakortet där jag döms för "GROV vårdslöshet i trafik" och fängelse 2 mån.
TÖM minneskortet innan ni åker ut.
Jag? jag skulle bara..........
Tjena, jag som körde hojen på filmen (dyraste filmen jag kommer spela in får jag hoppas)
KLANTGT fy fan!! Man hör inte på filmen men precis innan vita bilen trycker ja fullt från 3an. Själva grejen är klantigare än ni tror, jag trodde jag skulle hinna bromsa, wtf?!?
Bakbromsen blev nog trampad som 2a. Som nån sa här innan att "bara svänga det har han ju gjort innan", Kan inte hålla med mer! Jag ser det så som så att jag får vara glad att jag gjort rätt val i tidigare liknande situationer, de blir ju en del.
Krocken skedde 19/06-2013. Har absolut ändrat körsätt sen efter krocken, "aha så nu kör du inte så fort längre då?" får man alltid höra tillbaka. Jo absolut ligger jag fortf 299 och gärna lite mer, inte slutar jag med bakhjul i 200+ heller, eller pressar bulten ngt varv det är ju livsglädje för mig och en hel del andra här inne. Nu så är platserna mer utvalda och mer kontroll över adrenalinet (vilken jävla drog). Kör inte mellan mötande trafik på bakhjul, leker koner med bilar på essingeleden osvosv... Nej jag ska leva och framförallt köra hoj ett bra tag till.
MEDIA MEDIA haha vilket skämt, dom har inte ens läst domen?! Min höft gick ur led, mitt lårben är intakt
filmerna är lite olika ihopklipp från ett minneskort med gamla/nya filmer. Filma för att jag trodde jag skulle bli känd på tuben? Haha det var andra turen med min nya hero 3 påväg till en kompis för att åka in till sveavägen, en vanlig onsdag helt enkelt. Inte för att jag hänger läpp för det, har ju 2 mån ofrivillig semester haha..
Ja jag har sett alla gr filmer säkert 20 gånger
Isle of man är en dröm!
puss
Tjena, jag som körde hojen på filmen (dyraste filmen jag kommer spela in får jag hoppas)
KLANTGT fy fan!! Man hör inte på filmen men precis innan vita bilen trycker ja fullt från 3an. Själva grejen är klantigare än ni tror, jag trodde jag skulle hinna bromsa, wtf?!?
Bakbromsen blev nog trampad som 2a. Som nån sa här innan att "bara svänga det har han ju gjort innan", Kan inte hålla med mer! Jag ser det så som så att jag får vara glad att jag gjort rätt val i tidigare liknande situationer, de blir ju en del.
Krocken skedde 19/06-2013. Har absolut ändrat körsätt sen efter krocken, "aha så nu kör du inte så fort längre då?" får man alltid höra tillbaka. Jo absolut ligger jag fortf 299 och gärna lite mer, inte slutar jag med bakhjul i 200+ heller, eller pressar bulten ngt varv det är ju livsglädje för mig och en hel del andra här inne. Nu så är platserna mer utvalda och mer kontroll över adrenalinet (vilken jävla drog). Kör inte mellan mötande trafik på bakhjul, leker koner med bilar på essingeleden osvosv... Nej jag ska leva och framförallt köra hoj ett bra tag till.
MEDIA MEDIA haha vilket skämt, dom har inte ens läst domen?! Min höft gick ur led, mitt lårben är intakt
filmerna är lite olika ihopklipp från ett minneskort med gamla/nya filmer. Filma för att jag trodde jag skulle bli känd på tuben? Haha det var andra turen med min nya hero 3 påväg till en kompis för att åka in till sveavägen, en vanlig onsdag helt enkelt. Inte för att jag hänger läpp för det, har ju 2 mån ofrivillig semester haha..
Ja jag har sett alla gr filmer säkert 20 gånger
Isle of man är en dröm!
puss

Ang körningen, hade ABS och en tvärnit räddat honom? Har inte en aning men kan ju kasta ut frågan till er som kört en del.![]()
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!