Skrotnisse
What would Shervin do?
Eller kanske du skulle ta och tillföra nåt?
Det har jag gjort.
Vad har du tillfört?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eller kanske du skulle ta och tillföra nåt?
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19701336.ab
Ville bara visa Pippi att jag sväljer allt. Även Aftonbladet![]()
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19701336.ab
Ville bara visa Pippi att jag sväljer allt. Även Aftonbladet![]()
Ha
– De luras hit och tvingas att tigga. De har inget val, säger hon.
Jösses...
Om det nu inbringas sådana fantastiskt stora summor att sitta utanför t.ex Coop o tigga funderar jag på varför inte fler svenskar säger upp sig från sitt nuvarande arbete o börjar tigga istället.
Om det nu inbringas sådana fantastiskt stora summor att sitta utanför t.ex Coop o tigga funderar jag på varför ni inte säger upp er från ert nuvarande arbete o börjar tigga istället.
Blir det för enformigt o tigga kan ni alltid leta tomburkar eller plocka blåbär.
![]()
Alternativt kanske jag skulle hämta hit lite rumäner, sno deras pass och tvinga dem att sitta utanför lite butiker. Så tar jag pengarna och ger dem lite billig mat samt inackorderar hela gänget i en liten förortslägenhet.
Om det nu inbringas sådana fantastiskt stora summor att sitta utanför t.ex Coop o tigga funderar jag på varför ni inte säger upp er från ert nuvarande arbete o börjar tigga istället.
Blir det för enformigt o tigga kan ni alltid leta tomburkar eller plocka blåbär.
![]()
![]()
Exakt, bra poäng. Precis som att folk som klagar på inbrottstjuvar eller knarkhandlare kunde pröva på det några år så får vi se hur jävla smarta de tjenner sig sen!!!!!1111111111![]()
![]()
![]()
![]()
Källa på att de är fattiga?Handla med knark och göra inbrott är vad jag vet olagligt, att vara fattig är inte olagligt ännu iallafall.![]()
Handla med knark och göra inbrott är vad jag vet olagligt, att vara fattig är inte olagligt ännu iallafall.![]()
Du tror alltså att tiggare är ärliga och betalar sin skatt? Nästa gång jag ser en tiggare så ska jag om att att få se dennes f-skattebevis.
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |