Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Iannone hade både rygg på och en fenomenal slipstream bakom Rossi ut på rakan när han lade sitt snabbaste varv.Vad hände med Rossi och varför ska Ianonne bjuda på fruktkorg?
Visst fick han slipstream, men han var väl ändå snabbare än Rossi fler varv? Synd att det #10 han fick häng på, hade det varit någon bättre kvalare hade Ianonne tagit poleIannone hade både rygg på och en fenomenal slipstream bakom Rossi ut på rakan när han lade sitt snabbaste varv.
.

Njae, att jaga ikapp lär ju ha sina fördelar, eller så är det en slump att Iannone inte körde ett enda fritt varv under kvalet utan ett lokomotiv framför sig (Lorenzo efter däcksbytet)? Jag vet inte, döm självVisst fick han slipstream, men han var väl ändå snabbare än Rossi fler varv? Synd att det #10 han fick häng på, hade det varit någon bättre kvalare hade Ianonne tagit pole![]()
Rossi är ju inte känd för att vilja ha någon bakom sig under kvalen, mången gång har jag sett honom släppa av och avbryta försöket om någon är för nära bakom för att kunna dra fördel.
Så han lär ju ha hjälpt Iannone med avsikt?
Rossi är ju inte känd för att vilja ha någon bakom sig under kvalen, mången gång har jag sett honom släppa av och avbryta försöket om någon är för nära bakom för att kunna dra fördel.
Så han lär ju ha hjälpt Iannone med avsikt?
Vet inte om Iannone har tillgång till den? Nån som sitter på den infon?
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026