Facebook?

Nja, jag är inte så säker på det. Dagens ungar har ju redan börjat använda andra tjänster, och "alla" söker efter nåt nytt. Hoppar några stycken av kan det absolut bli en kedjereaktion tror jag.

Jag tror du resonerar fel där. Fejan har uppnått att även 40-talister och ännu äldre har reggat sig och har kontakt med släkt och vänner via sidan. Det är en rejäl kulle att bestiga att få en så massiv användarbas att flytta på sig. De flesta nöjer sig med att kunna posta nån bild och visa farmor när barnbarnet badar på Mallis.

Människor är långt mycket enklare än vad man kan tro, ta bara skivförsäljningen som exempel. Elvis och Beatles och Michael Jackson är väl fortfarande störst varje år? Begreppet sociala medier är inget som får den genomsnittlige medborgaren att fundera över om det är dags att flytta till en ny plattform.

Uusmann blir ständigt felciterad :tungan

Vette fän om orginalet är smartare? :D

"Jag vågar inte ha någon alldeles bestämd uppfattning men jag tror inte att folk i längden kommer att vilja ägna så mycket tid, som det faktiskt tar, åt att surfa på nätet. [...] Att sitta och surfa på nätet tar en himla massa tid. Vad är det bra för? [...] Det kanske är så att det är något som vuxit upp nu. Alla pratar om internet men kanske är det övergående och sedan blir inriktningen mer specificerad."

Nja, jag är inte så säker på det. Dagens ungar har ju redan börjat använda andra tjänster, och "alla" söker efter nåt nytt. Hoppar några stycken av kan det absolut bli en kedjereaktion tror jag.

Google+ visade hur lätt det är att få folket att byta plattform :hihi

Uusman-citatet ska dessutom ses i skenet av att när hon yttrade sig, så satt människor på 28.800 modem eller kanske i bästa fall 33.600. Internet tog eoner av tid bara för några få sidor.

Uusman-citatet ska dessutom ses i skenet av att när hon yttrade sig, så satt människor på 28.800 modem eller kanske i bästa fall 33.600. Internet tog eoner av tid bara för några få sidor.

Ja, det var på den tiden det räckte med att tanka ner tre porrbilder för att hinna klart. :hihi

Det var minuttaxa också, något som Telia in i det absolut sista slogs för att få behålla.

Jo, det var ett jäkla ofog. Men å andra sidan var ju telias servrar vidöppna och totalt osäkra på den tiden med. :hihi

Ursäkta mig mina herrar, jag skulle bara lägga ut en obskyr förfrågan här i OT-delen och får se att här hänger : Skrotnisse, Ulvhamne, Starstriker, Geggamoja, Kottsson. WTF? Att Bullysmile och Old Bager finns här förvånar mig inte ett skit men att hitta PeteR1 här i träsket trodde jag inte. :krama:fyllisar:D

Ursäkta mig mina herrar, jag skulle bara lägga ut en obskyr förfrågan här i OT-delen och får se att här hänger : Skrotnisse, Ulvhamne, Starstriker, Geggamoja, Kottsson. WTF? Att Bullysmile och Old Bager finns här förvånar mig inte ett skit men att hitta PeteR1 här i träsket trodde jag inte. :krama:fyllisar:D
Att vara i träsket o vara fast hoppas jag är olika...
Nej inte med, aldrig varit, kommer inte bli.. Ingen motståndare heller iof, saknar intresse för sociala ting.. efter som jag skrev här blir det väl oftast^^
Edit nn

Last edited:

Det varade så kort men jag vill dit nu en gång till
så ta mig till den värld där man kan göra som man vill

Du kan göra som du vill, Här, JUST NU. Du är i den världen NU:banana

Det varade så kort men jag vill dit nu en gång till
så ta mig till den värld där man kan göra som man vill

Du kan göra som du vill, Här, JUST NU. Du är i den världen NU:banana

no shit!! :banana:banana:banana
Hjälpa mej ut imor´n? ;)

Jag har ofta hört folk säga att just deras mobilkamera tar jättebra bilder, men ännu inte sett någon mobilkamerabild som kan mäta sej med ens en halvkass kompaktkamera.

Som vanligt är det sylvassa bilder när man tittar på telefonens skärm.

När surfade du senast, enligt den gamla betydelsen?
På wikipedia och Youtube kan man visserligen fastna och bara klicka vidare lite tanklöst.
Men på internet i stort?

Tämligen ofta? Dvs varje dag.

Men du besöker aldrig länksamlingssidor som existens, eller läser vidare på orginalartiklar om saker? :)

Tyckte det gick tokfort!

Det var i en tid då jag precis gått från 300/1200 baud modem -> 9600baud -> 11600 -> 28800 -> 33600, utvecklingen var hysterisk!

Med tanke på att bilderna var lågupplösta, flash ej uppfunnet, video var att glömma, reklam saknades men irriterande giffar fanns i överdos :hihi

*/ ?>
Nyheter
IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...