Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Verkar hända lite då och då genom åren hos alla däckleverantörer. Kan man i Terols fall tala om ett "måndagsdäck" eller har flera haft samma problem på PI?
Litet däckproblem på Terols hoj.
![]()
Vet inte om detta hör ihop med bilen och frågan men från motogp.com:Någon som har läst på vad nytt som gäller angående användningen av Dunlopdäcken i Moto2?
Bra konsumentinformation.Vet inte om detta hör ihop med bilen och frågan men från motogp.com:
TECHNICAL REGULATIONS
Effective immediately:
There have been recent situations in which teams and riders have ignored the recommendations of the official tyre suppliers on issues such as tyre pressures. It is suspected that this has led to cases of abnormal degradation of tyres affecting the safety of the riders.
A new regulation has been approved which will compel teams and riders to use the tyres according to the parameters agreed by the Technical Director and the organisers in consultation with the official tyre suppliers.
Moto2™ RACE DISTANCE
TISSOT AUSTRALIAN MOTORCYCLE GRAND PRIX
Following a formal request from the Official tyre supplier for the Moto2™ class, Race Direction has taken the decision to adjust the race length for the Moto2™ class for the Tissot Australian Motorcycle Grand Prix, 2013, according to Article 1.17.2 of the FIM Road Racing World Championship Grand Prix Regulations.
The decision was taken in consultation with the Official Moto2 tyre supplier in the interests of rider safety.
The full race distance will be 13 laps, full Championship points will be awarded.
Teams are also reminded of the update to Article 2.5.4.9 of the FIM Road Racing World Championship Grand Prix Regulations. Tyres must be used within the parameters as advised by the Official tyre supplier and approved by the Technical Director. Usage parameters include tyre pressure and temperature.
RACE DIRECTION
Phillip Island, 19th October 2013
Scott Redding till sjukhuset i Melbourne med misstänkt fraktur på vänster handled.
Gött med Lorenzo i pole position. Dock kan Bridgestones direktiv att de inte får köra med det minst hårda däcket spela Hondorna i handen då Yamahan inte funkar lika bra med de hårdare däcken.
Moto2 racet kommer bara vara tretton varv pga problem med däckslitage med den nya beläggningen.
Enligt GustavO beror det på att hojen inte räcker till. Det är inget fel på Lorenzo![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |