Moto GP Jerez Gran Premio bwin De Spania

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Nä. Men nu hittar jag faktiskt ingen tråd. :tungan Å det börjar närma sig.

Vaffan kommer hända.?? Har Hondorna förlorat sitt övertag.??

"Hemma race" för några av toppförarna. Peddot, Lorenzo och MM. ALLA vill vinna.!!

Men även Rossi såklart. Håller min tumme så hårt jag kan.

Önskepallen ser ut som följer.

1. Rossi
2. Pedrosa
3. MM
Lite skrammel emellan.
10. Lorenzo.

Den troliga pallen.
1. Lorenzo.
2. MM
3. Rossi.
4. CC
Peddot i sin iver vurpar ner sig. :3freak

//M

Livsviktigt för de spanska förarna att vinna och efter kval och race i Texas framstår det som osannolikt att någon kommer blanda sig i deras uppgörelse. Bautista räknar jag inte in bland ”de spanska förarna”. Lorenzo och Marquez har båda 41 poäng och en av dem kommer (sannolikt) att leda mästerskapet efter Jerez.

Espargaró kan nog imponera extra på hemmaplan och det vore riktigt kul att se honom köra i mål före prototypförarna Smith och Ianonne.

Roboten JLo lär ta't, Rossi 2:a (om de inte har skruvat bort sig helt i Texas), MM 3:a, Pedrosa kommer stressa till något misstag.

Pedrosa
Lorenzo
MM
Rossi
CC
Så tror jag att det blir :)

MotoGP fans will get a small glimpse of Ducati's future at Jerez this weekend. Ducati test rider Michele Pirro is due to make his first wildcard appearance of the season at the Spanish track. Most significantly, Pirro is to ride Ducati's so-called lab bike at Jerez, which contains a number of major updates to the Desmosedici GP13.

P€RRA;5793588 skrev:
MotoGP fans will get a small glimpse of Ducati's future at Jerez this weekend. Ducati test rider Michele Pirro is due to make his first wildcard appearance of the season at the Spanish track. Most significantly, Pirro is to ride Ducati's so-called lab bike at Jerez, which contains a number of major updates to the Desmosedici GP13.

Major updates - helt ny hoj?

Jag tror

1. Rossi
2. Lorenzo
3. MM

Ska bli spännande med ducatis nya hoj :) Btw var det 2014 Suzuki skulle ge sig in i leken igen? Undra om de kommer köra med k7an eller om de kommer satsa på en helt ny hoj. Ska bli intressant det med :)

P€RRA;5793791 skrev:
Nej. De har dragit om avgassystemet för de två främre cylindrarna och flyttat fram punkten där bakdämparen fäster i ramen.

Länk: http://www.motomatters.com/news/2013/04/30/michele_pirro_to_give_ducati_s_laborator.html

Fast det kan ju vara nog så viktiga ändringar eftersom de verkar vara ämnade att ändra viktfördelningen (mer vikt på framhjulet?), något som det verkar råda konsensus kring att det är huvudproblemet med Desmosedicin?

För mästerskapets skull, och för att den här tråden skulle vibrera av liv, så hoppas jag på följande:

1 - Cal C, 49 p
2 - Rossi, 50 p
3 - Peddo, 49 p
...
7 - Marc, 50 p
8 - Lorre, 49 p

Det hade varit kul.

Men det blir MM, Lorre, Pedrosa, Rossi, Bradl.

Troligen:
1. Lorenzo
2. MM
3. Rossi

Önskan:

1. Rossi
2. MM
3. Cal

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa