Racing T-shirt! Rykande färsk och RÄTT cool!!! Köp!

tror inte jag är manlig nog att våga gå runt klädd i baby-blått :P

Lustigt det där med ljusblått. Vi har precis fått en dotter och varje gång hon är klädd i blått förutsätter alla att det är en pojke och frågar sedan varför vi klär en flicka i blått. När man sedan växer upp så kan ingen man tänka sig bära ljusblått för att det är tjejigt :)

Gamla mönster bryter man inte lätt... :)

Obs; det är inte menat som specifik kritik mot dig, bara en allmän observation...

Last edited:
Blir för omständig diskussion att ha här och dessutom gillar jag ( ;) ) din tshirt och vill inte besudla din tråd med en massa rabblande om sociala medier och kommunikation. Vi får nöja oss med att ha olika åsikter :)

Här är jag beredd att SÅKLART hålla med, det finns GOTT om doers och racers som gillar Facebook, men eftersom det blev en cool tischa (Och här är vi tydligen överens:tummenupp) och att den alltid retar någon, och framför allt, att jag INTE är på Facebook, så pangade jag på!!!
Dessutom, jag är gammal!!!!

Men, när jag då...

Lustigt det där med ljusblått. Vi har precis fått en dotter och varje gång hon är klädd i blått förutsätter alla att det är en pojke och frågar sedan varför vi klär en flicka i blått. När man sedan växer upp så kan ingen man tänka sig bära ljusblått för att det är tjejigt :)

Obs; det är inte menat som specifik kritik mot dig, bara en allmän observation...

rullade ner till detta nästa inlägg, så känner jag mig UNG, BANBRYTANDE, OGAMMAL, FRÄSCHTÄNKANDE!!!!!

Jag har massor med ljusblåa tröjor!!!:)

När man är 53, som jag är, så är det fantastiskt hur lite man bryr sig om vad folk tycker om en själv, jämfört när man var ung!
En fördel med att bli äldre!:tummenupp
Och detta måste väl innebära att jag bara kan tolka din (sanna) observation som beröm, och inte kritik!!??!!

Fan va cool!! En sån måste jag ha så jag kan reta alla Facebook fanatiker här i stan, speciellt mina polare som var med & byggde deras serverhall... :D:D:D
Sätter in stålar i kväll & hoppas att du har en L kvar till mig!! :)

Skickade en laddning NU! Alla som jag fått betalning av innan 10.00 idag bör ha en tröja på posten på måndag!
Kul!
mvh
#22 Mozz

Tröjorna har kommit! :banana :banana :banana

De är jättefina. :) Klart jag kommer att ha min då jag är publik på Åsen i sommar. :)

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back