En GP-förare som inte är affärsmässig. Sedan när var det en brist för sporten?...Crutchlows attityd...knappast ett bevis på bra business sense...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En GP-förare som inte är affärsmässig. Sedan när var det en brist för sporten?...Crutchlows attityd...knappast ett bevis på bra business sense...
Om du vinner kan du göra nästan vad som helst. Om du har varit på pallen i GP två gånger så kanske man har mer nytta av en smartare approach men jag kan ha fel och Crutchlow står där med en fabriks-Yamaha snart.En GP-förare som inte är affärsmässig. Sedan när var det en brist för sporten?
Fast frågan var ju om MotoGP blir bättre underhållning med ”affärsmässiga” förare?Om du vinner kan du göra nästan vad som helst. Om du har varit på pallen i GP två gånger så kanske man har mer nytta av en smartare approach men jag kan ha fel och Crutchlow står där med en fabriks-Yamaha snart.
Du kan vara smart, affärsmässig och göra taktiska drag utan att vara tråkig. Förstår inte problemet.Fast frågan var ju om MotoGP blir bättre underhållning med ”affärsmässiga” förare?
Inget stort fan av Spies men det citatet är ryckt ur sitt sammanhang, det handlar inte bara om hojen:”I am happy because it feels better and better.”
I listan jag hittar från förra årets test var Rossi 0,953 efter Stoner:Jag tycker inte man kan gnälla på spiesen ändå, 2.1 efter och fortfarande inte pigg i kroppen, närmre än Rossi var förra året på fabriksducce![]()
Han packade ihop runt lunch. Tror han hade ont i nacken och skulle vila den.Pedrosa verkar inte vara ute.
Men hur gör det MotoGP till bättre underhållning om förarna är affärsmässiga? Hur är det intressant för oss som ser på om de är ”smarta” eller inte? De är underhållare, inte ekonomer!Du kan vara smart, affärsmässig och göra taktiska drag utan att vara tråkig.
os Name Make Overall BestTm Gap
1 Cal CRUTCHLOW YAMAHA 1:39.511
2 Valentino ROSSI YAMAHA 1:39.525 0.014
3 Jorge LORENZO YAMAHA 1:39.540 0.029
4 Dani PEDROSA HONDA 1:39.630 0.119
5 Stefan BRADL HONDA 1:39.975 0.464
6 Marc MARQUEZ HONDA 1:40.130 0.619
7 Andrea DOVIZIOSO DUCATI 1:40.322 0.811
8 Andrea IANNONE DUCATI 1:40.331 0.820
9 Nicky HAYDEN DUCATI 1:40.370 0.859
10 Alvaro BAUTISTA HONDA 1:40.686 1.175
11 Michele PIRRO DUCATI 1:40.881 1.370
12 Randy DE PUNIET ART 1:40.971 1.460
13 Bradley SMITH YAMAHA 1:41.134 1.623
14 Aleix ESPARGARO ART 1:41.218 1.707
15 Hector BARBERA FTR 1:41.376 1.865
16 Claudio CORTI FTR KAWASAKI 1:41.443 1.932
17 Danilo PETRUCCI IODA-SUTER 1:41.529 2.018
18 Ben SPIES DUCATI 1:41.702 2.191
19 Hiroshi AOYAMA FTR 1:41.772 2.261
20 Lukas PESEK IODA-SUTER 1:41.791 2.280
21 Karel ABRAHAM ART 1:41.864 2.353
22 Yonny HERNANDEZ ART 1:42.050 2.539
23 Bryan STARING FTR-HONDA 1:42.107 2.596
24 Colin EDWARDS FTR KAWASAKI 1:42.154 2.643
25 Michael LAVERTY PBM 1:42.470 2.959
|
|
GGN 2025, värsta hittills !
Conny Bohlin, VD för Nordic... |
|
|
Bildsvep – GGN 2025
På plats i depån på årets G... |
|
|
Wunderlich vindavvisande väskor
Pressrelease om nyhet från ... |
|
|
GGN Shakedown – Stark Varg EX!
MysEnduro i Laxå I sönda... |
|
|
Bike nr 10 lämnad till tryck!
Nästa nummer av Bike är som... |
|
|
Missa inte Katalogen 2026!
Stora Motorcykel... |
|
|
Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!
David Knight, Ducati Åre... |
|
|
Ny Brutale från MV Agusta
Italienska motorcykeltillve... |
|
Indian Motorcycles bryter sig loss
Screenshot Polaris Inc h... |
|
|
|
YAMAHA TRACER 7 OCH TRACER 7 GT Y-AMT
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |