Singeltråden

La in en kommentar för din skull hjärtat. Egentligen tycker jag 1) Han är för ung. 2) Det är för lätt. 3) Det är för lätt. :rolleyes:

Last edited:
Nu ska jag duscha och tömma. Vill inte exekvera min plan ikväll med laddat vapen. :brynad KAN ju hända att man får :handla :fakta

Nu ska jag duscha och tömma. Vill inte exekvera min plan ikväll med laddat vapen. :brynad KAN ju hända att man får :handla :fakta

känner mig alldeles för lite uppdaterad kring detta! VARFÖR får aldrig jag veta nått, röksignalerna når inte ända fram till Gävle;)

Snabb ändring:
Alltså om kvällens aktivitet inte... ja.. de du tänkte göra ..nu... fan..

Last edited:
Jag HATAR barn i skräckfilmer! :4skrika Jag tänker dock inte förklara vad det är jag inte gillar med clowner, för då kommer det komma fram nåt annat, som jag egentligen tycker är värre än clowner, och den glädjen tänker jag inte ge den där Jävla Peter. ;)

Men kanske vill du dela med oss andra?

Semper Idem & Bushido

Ponera att en man behöver få tag i japanska svärd, till antalet tre, med en individuell totallängd av maximalt 1200mm, gärna med en modest radie. Var får vederbörande tag i tockna?

Semper Idem & Bushido

Ponera att en man behöver få tag i japanska svärd, till antalet tre, med en individuell totallängd av maximalt 1200mm, gärna med en modest radie. Var får vederbörande tag i tockna?

Jag har 3 st med varierande längd mellan ungefär 500-120mm :)

-försöker lägga upp bild med telefonen, stay tuned-

Semper Idem & Bushido

Tjaba, du ska nog leta efter katana, dom är ca 90-100 cm länga.
Vet inte var man hittar såna idag , men sök på prydnads katanor.

Något sånt du söker?

Nej, mer klassiskt stuk, och som Semper säger, bara katanor. Wakisashier i undantagsfall eller om de kommer som paket.

Tjaba, du ska nog leta efter katana, dom är ca 90-100 cm länga.
Vet inte var man hittar såna idag , men sök på prydnads katanor.

Ja Katanor är det som jag söker. Gärna raka sådana också. Skall bli en ascool möbel.

Nej, mer klassiskt stuk, och som Semper säger, bara katanor. Wakisashier i undantagsfall eller om de kommer som paket.

Ja Katanor är det som jag söker. Gärna raka sådana också. Skall bli en ascool möbel.

Det finns ett längre samurajsvärd som är betydligtrakare än en katana, kommer inte ihåg vad dom heter men ska kolla,

Dom är nog närmare 120 cm har jag för mej

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...