Singeltråden

Mitt ex var insnöad på Converse skor. Typ 10 par exakt likadan förutom färgen. Märkligt.

Skumt att tjejer alltid har så mkt skor. Förstår inte syftet.
Kan inte minnas att jag en enda gång ens tittat på en tjejs skor.

Matchning, förstår ni väl! Om jag har en orange väska och en lila klocka, t.ex, kan jag ju inte ha röda skor. Det blir ju bara konstigt. :va Då får jag ju ha orangea eller lila skor också. Och Converse är fantastiska, i princip de enda jag använder till vardags (förutom när det är massa snö och minusgrader) så därför krävs det ett gäng i olika färger. Har för tillfället åtta par. :)

Sen måste man ju ha några klackskor/stövlar till finare tillfällen (eller om jag bara vill vara lite längre!) och några sommarskor och några vinterskor... Det är väl logik på hög nivå?

Eeeehh jag tänkte mer om du var rädd att tjejerna uppfattar dig som du uppfattar spindlar. Liksom. Typ.
Fast ditt sätt att se på det är ju ett sätt att se på det. :glömdet

Näe, jag är inte så läskig... :D
Dejtar inte spindeltjejer:smasha

Det är ju inte klokt hur denna tråd expanderar. Är det ingen som "får till det" och stadgat sig sista månaderna?
Man liksom trillar in här och ser en massa spindlar.. :rolleyes:

Är det ingen som har någon dejtingsida som rekommenderas? Själv hoppas jag på resultat på lördag! Börjar tröttna på att träffa "konstiga" tjejer. Antingen vill dom bara ligga eller så säger dom inget! Vem fan orkar bara ligga hele tin?!

Jag är inte riktigt säker på att individerna som rör sig frekvent i denna tråden vill få till det. De flesta är nog lyckliga singlar. :)

Jag är äldst, störst, bäst o vackrast, har aldrig varit i slagsmål :P

Betyder det att du har småsyskon du slår? Det räknas helt klart inte som slagsmål.
Betyder det att dina yngre syskon inte växt ifatt än? Kanske har du bank att vänta? :rolleyes:

Så att ge dig en vårtbitare är som att ge dig en ros?

Jag gillar djur i allmänhet. Blommor är finast där dom växer.
Jag skulle nog inte gilla att få en insekt i en burk heller. Jag tar nog helst dubbelnougat faktiskt.

:D

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...