Singeltråden

:rofl:rofl:rofl:rofl:rofl

Pratar med min far. Han nämnde att jag hade ramlat ner från tvättmaskinen när han skulle byta blöjor på mig.

Helvete, jag är ju tappad som spädbarn på riktigt. :näsblod

Så är det :) Det kommer bli en tung tid för mig framöver känner jag på mig men det är för jag äntligen ska få den hjälpen jag behövt i många år. All kamp känns inte längre förgäves. :)

Näsans storlek är väl oväsentlig :rofl

Då hoppas jag att allt avlöper till det bästa naturligtvis. :)

Ang näsan så vill jag gärna tro att om man har en groteskt stor snok så rymmer den mer luft och doftpartiklar. Då borde du få in mer vårlika partiklar i den när du drar in. Så tänkte jag. Det kan naturligtvis vara fel. :gnissla

Berättade jag att jag beställt lakrits från Tyskland?

Då hoppas jag att allt avlöper till det bästa naturligtvis. :)

Ang näsan så vill jag gärna tro att om man har en groteskt stor snok så rymmer den mer luft och doftpartiklar. Då borde du få in mer vårlika partiklar i den när du drar in. Så tänkte jag. Det kan naturligtvis vara fel. :gnissla

Berättade jag att jag beställt lakrits från Tyskland?

Kan det inte vara så att mina luktceller är kompakta i en liten näsa? :tummenupp
Precis som med mitt huvud, jag har ett riktigt litet huvud, kan aldrig låna någons hjälm på grund av det. Jag är inte helt blåst. :D

Lakrits. Nom nom nom. Nästa helg så!

Kan det inte vara så att mina luktceller är kompakta i en liten näsa? :tummenupp
Precis som med mitt huvud, jag har ett riktigt litet huvud, kan aldrig låna någons hjälm på grund av det. Jag är inte helt blåst. :D

Lakrits. Nom nom nom. Nästa helg så!

Jag tycker din teori låter mycket vettig. Har också ett litet huvud.

Å andra sidan har jag hyfsat stort luktorgan :va Inte för att jag är någon hejare på att känna dofter :rodnar

Jag tycker din teori låter mycket vettig. Har också ett litet huvud.

Å andra sidan har jag hyfsat stort luktorgan :va Inte för att jag är någon hejare på att känna dofter :rodnar

Stor näsa, det betyder bara att det ligger glest mellan dina luktceller :crash

Men vi slår samman våra huvud så får vi en superhjärna i normal storlek! :banana

*/ ?>
Nyheter
Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back