Singeltråden

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Ort
Göinge Fridhem/ Kristianstad
Hoj
Tösernas leksaker,
Hemma efter tentaskrivningen. Kändes fan ingt vidare. Men nu är det iaf klarblå himmel här, så jag ska äta och sen sticka ut på en sväng med hästen, som tröst.

Körde hem vid lunch och tyvärr inte solen med mig:(
Men åh andra sidan så ska jag ut i verkstan ändå!!!

Jag trodde du skulle boxas med Pippi?

:näsblod

Nä hon har ju stekpanna!!!!
Jävla kastrullhäxa!!!:D





Fan hittade en ny bild på Rille 43197-Clipart-Illustration-Of-A-Drooling-Man-Grabbing-Himself-And-Carrying-A-Garden-Gnome.jpg
 

tkdrille

Guest

Bajsnödig och fast i bilkö?

Den värsta måste väl vara skitnödig och känslan av att det inte är så fast form. :glömdet

Ni har rätt. Jag börjar bli skitnödig och har ca3 timmar till jag kan stanna :). Här ska de skitas vilt när jag kommer hem.

En annan överjävlig känsla är när man är pissnödig som fan och kommer till södra delarna av Skåne där de inte ha skog haha
 

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Ort
Strawtown
Hoj
Plåthäst
Ni har rätt. Jag börjar bli skitnödig och har ca3 timmar till jag kan stanna :). Här ska de skitas vilt när jag kommer hem.

En annan överjävlig känsla är när man är pissnödig som fan och kommer till södra delarna av Skåne där de inte ha skog haha

Fördelen är väl att den lösa skiten hinner packas hårt under de här 3 timmarna så du skiter fast. :näsblod
 

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Ort
Göinge Fridhem/ Kristianstad
Hoj
Tösernas leksaker,
Bajsnödig och fast i bilkö?

Hände mig när jag var på Domkyrkoforum i Lund och jobbade.
Åkte på lite kräk och skitövningar där.
In på dass och tömma grabba tag i en skithusrulle och ta med sen ut i bilen, kom halvvägs genom Lund när det började bubbla i magen igen.
Fan gör jag nu tänkte jag.

In på Willys och bomba järnet.
Måste fan ha hörts genom halva butiken för folk de glodde rätt konstigt när jag kom ut igen.
Ja jag använde toaborsten och gjorde rent porslinet efter mig!!!

In i bilen igen och kommer till Hurva så har de fan smällt på det enfiliga som var när det var vägbygge.

hoppas hoppas det går kvickt tänkte jag.

Nädå 2 ggr fick jag skena ut och spy (Som tur var så det inte var brunögat det skulle genom.

45 minuter senare rullade trafiken igen.

Kommer till Höör och det börjar bubbla i magen in på Preem samma sak som på Willys.

Sen fick jag stanna en gång till de sista 4 milen och skena ut i skogen!!!
 

tkdrille

Guest
Fördelen är väl att den lösa skiten hinner packas hårt under de här 3 timmarna så du skiter fast. :näsblod
Haha fy fan. När man har lösskit och de börjar redan 1 timme efter man börjat jobba så är de tortyr. Man är inte glad för att skita på sjukhustoalletter en vardag när de är rusning. Bästa tiden att skita där är lördag eftermiddag :). Bara så ni vet liksom
 

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Ort
Strawtown
Hoj
Plåthäst
Haha fy fan. När man har lösskit och de börjar redan 1 timme efter man börjat jobba så är de tortyr. Man är inte glad för att skita på sjukhustoalletter en vardag när de är rusning. Bästa tiden att skita där är lördag eftermiddag :). Bara så ni vet liksom

Jaha. Då var det noterat :tummenupp
 

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Ort
STHLM
Hoj
2007 Honda CBR600RR
En annan överjävlig känsla är när man är pissnödig som fan och kommer till södra delarna av Skåne där de inte ha skog haha

Är inte det någon gammal svensk lag att du lagligt får stanna vid sidan av vägen om det finns plats och pissa på ditt högra bak eller framhjul på bilen? Hade någon polare som snackade om det iaf. Så det är väll bara köra på det nästa gång du behöver pissa :näsblod
 

tkdrille

Guest
Är inte det någon gammal svensk lag att du lagligt får stanna vid sidan av vägen om det finns plats och pissa på ditt högra bak eller framhjul på bilen? Hade någon polare som snackade om det iaf. Så det är väll bara köra på det nästa gång du behöver pissa :näsblod

Jo de stämmer. Jag ska se om den fortfarande gäller. Men skitkul att ställa sig i rusning och hala fram den inför så många andra :).
 

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Ort
Strawtown
Hoj
Plåthäst
Är inte det någon gammal svensk lag att du lagligt får stanna vid sidan av vägen om det finns plats och pissa på ditt högra bak eller framhjul på bilen? Hade någon polare som snackade om det iaf. Så det är väll bara köra på det nästa gång du behöver pissa :näsblod

Gäller det kvinnor också? :va

Vad händer om det är firmabilens hjul?
 

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Ort
Göinge Fridhem/ Kristianstad
Hoj
Tösernas leksaker,
Mysigt, nu måste du ju vara proffs på uppkastningar och nedkastningar via brunögat.


nä det var varken trevligt, mysigt eller skönt.
Fan till på köpet så blev jag inlagd på sjukhuset.
Hade problem med njursten och fick jag hög feber så var jag tvungen att åka in.
Då konstaterade de.
Vinterkräkisen, infuensa, njurstensbesvär plus att jag var rejält uttorkad när jag kom in:(:(:(
 
Nyheter
Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Top