Singeltråden

Då blir hon ju skitsjuk ju! :7peta

Äh, nu jobb...

Jag menar när jag är frisk så klart, finns väl ingen som pussqr sjuklingar någonstans på kroppen:7peta

Nä jag fick ju inget tvättstugeligg ju. :( Då får korgen ingen whiskey.

Man kan bringa ordning i kaoset, men det hade varit att fördärva. :hihi

Du får väl va glad att det inte är du som fått korgen... :hihi O du kan ju isf ta en tröst-whiskey för uteblivet ligg...

Oh nej, kaos får inte ordnas, då skulle tråden dö för alltid... :fakta

Bara tre sidor att läsa ikapp sen inatt?:va ni e kass:arsele tur jag är vaken nu och kan styra upp:tuttar

Det går inte att använda en lista.

Man har alltid en plan, men så stöter man på nån som är intressant.

Just nu så är det en tjej som, vi kan kalla det för kulturkrock, eller hur Christian? ;)

Och det var def inte vad man hade förväntat sig. Men då vänder man inte på klacken och går. Utan man väntar o ser hur det utvecklar sig.

Haha ja jo, det var en mild kulturkrock där, men vafasen, friskt vågat - hälften vunnet! Jag tycker jämt det blir så. Man ställer in sig på en sak och det blir tvärt om :3freak

Jag får iväg och köpa whiskey först. Den råkade ta slut i lördags tydligen. :gnissla
Säkert korgen som druckit upp, den kolla om den klarar av att rulla tebaks om du lägger den på mage...:7peta:3freak

Bara tre sidor att läsa ikapp sen inatt?:va ni e kass:arsele tur jag är vaken nu och kan styra upp:tuttar
Åh ja vilken TUR! :gnissla

Haha ja jo, det var en mild kulturkrock där, men vafasen, friskt vågat - hälften vunnet! Jag tycker jämt det blir så. Man ställer in sig på en sak och det blir tvärt om :3freak

Meh, ni snackar ju i kod här, explain or take it elsewhere!!!:4skrika

Annars är nog uttrycket full som en kastrull rätt vedertaget... tur att du har pli på dina... :tummenupp

Ja det är bara tvättkorgen kvar att dressera. Jag har bokat tid på en kurs på den lokala brukstvättkorgsklubben för att få ordning på det. Annars får jag väl ringa Börje Milan, Ceasars bror, som är duktig på tvättkorgar.

Oops är bäst :). Då kan du tåga till Tyringe så hoppar vi på bilen här :)

Men då betyder de att jag måste klippa mig och skärpa till mig?

Var du som du är. Det visar sig ändå :D

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...