Singeltråden

God morgon allihopa. Tro fan att jag försov mig. Tur att min goa chef kom o hämtade upp mig så nu hinner man till jobbet. Sminka sig får man försöka hinna på jobbet. Måste lägga in en beställning om vår nu. Det är dags.
 
Klart som fan att du e bjuden! Har du facebook?

Jag då, men jag vägrar facebook

Jag är lesbisk.

Jag också för jag gillar tjejer

Ja killar brukar säga det innan de vill skylla på huvudvärk för att dom hellre vill ligga med handen i byxlinningen framför TV:n än att tillfredställa sin bättre hälft. Det går bra ända tills man vill oftare och då helt plötsligt är man nymfoman. :huvet
Vadå ligger inte Helsingborg i Danmark? :glömdet

mmmm Al Bundy är hjälte!!!!

Fan finns nåt utanför 08 riktnumret:)

Den första jag berättade för när jag förlorade oskulden när jag var 17 år va min mamma, hon är min bästa vän. :rolleyes:

Berättade du inte för killen som tog den ??
Är det då man springer på gräsmattan med såna där spikskor....och NEJ jag menar inte fotbollsskor. :hihi

Låna mina ståldubbskor jag har när jag yrar runt i skogen?

Ser nu att det där är sommaren innan...jag va mer vältränad nu i somras. Men ja det duger. :hej

Ja va fan en halvliter senare ;)

Ledig dag! :banana
Och grannen forsätter renovera. :mad::4skrika

Låna en Hilti från mig och borra kl 12 inatt?
 
För att jag jobbade i lördags när ni låg i sängen och mös! :(

Jaha, men du var ju så glad att du skulle vara ledig idag. Den glädjen hade inte vi i lördags :rolleyes:

Du får i med öronproppar o mysa sängen ändå :krama
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top