Singeltråden

Är det någon form av SH-fest?
Ja. =)

Kysser du din mor med den där!?! :gnissla
Nä jag brukar inte kyssa familjemedlemmar. Hon får en kram ibland.

Ja killar brukar säga det innan de vill skylla på huvudvärk för att dom hellre vill ligga med handen i byxlinningen framför TV:n än att tillfredställa sin bättre hälft. Det går bra ända tills man vill oftare och då helt plötsligt är man nymfoman. :huvet
Vadå ligger inte Helsingborg i Danmark? :glömdet

Exakt. Nej du blandar ihop Helsingör med Helsingborg, de är faktiskt 20 minuters skillnad.

Säg inte det, är man full nog kan man ju somna med nyllet i lårviken innan man hinner klämma in den. :3freak
Har jag hört.

Fast då handlar det om nåt helt annat än att glömma, och i det skicket spelar det nog ingen roll vad man gör, man lär nog inte lyckas tillfredsställa en brud oavsett. ;)

Personligen skulle jag vilja påstå att det är bättre. Tror de flesta har lättare för att påminna killen om att använda kuken också, än tungan. ;) Eftersom användandet av kuken brukar uppskattas av killen själv mer, så lär en sån påminnelse tas emot positivt. Gör den inte det hade i alla fall jag blivit väldigt fundersam...

Så är det. Har han sagt.

Personligen skulle jag vilja påstå att det är bättre. Tror de flesta har lättare för att påminna killen om att använda kuken också, än tungan. ;) Eftersom användandet av kuken brukar uppskattas av killen själv mer, så lär en sån påminnelse tas emot positivt. Gör den inte det hade i alla fall jag blivit väldigt fundersam...

Varför skulle det vara svårt att påminna om det? :va

Hoppla, antalet facebook vänner gick just upp med 30%!:D :tummenupp

Jag va på krogen med kryckor och har aldrig fått så mycket ragg...jag fick fan försvara mig med kryckorna och vakterna slängde ut en kille som vägrade lämna mig i fred. :död Nu vet jag hur kändisarna känner sig. :lol

Blev påkörd och bröt foten, så jag hoppade på kryckor till en nattklubb, tänkte att nu så dyker det väl upp en och annan tjej som tycker synd om mig, springer och köper en öl och så vidare, men nä... "Krycktricket" fungerade inte alls för mig. :( Jag blev i alla fall inte utslängd. :crash

Varför skulle det vara svårt att påminna om det? :va

För att det inte är alla killar som ser tungan som ett nödvändigt redskap utan tycker det räcker gott och väl med kuken. För tungan ger ju inte dem nån njutning... :cdevil

Och du vet, vi tjejer uppskattar när ni killar tänker själva och gör saker för våran skull, utan att vi behöver be er om det varje gång. ;)

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon