Singeltråden

Jag vill inte dra fram dina dåliga sidor :) Livet blir sällan som man tänkt sig och då är det skoj att gå tillbaka lite och dra fram tankarna och planerna man hade. Man har sällan rätt då :D

Jo om man går tillbaka 10 år så var livet helt annorlunda. Lite skoj att se hur många krav man satt jämfört med då man knappt hade några.
De bästa är att jag är rätt ärlig om vad jag tycker när jag träffar någon :). Och jag dragit mig ur när jag funnit bristerna, istället för att då vänta några månader och låtit känslor ta över.

Jo om man går tillbaka 10 år så var livet helt annorlunda. Lite skoj att se hur många krav man satt jämfört med då man knappt hade några.
De bästa är att jag är rätt ärlig om vad jag tycker när jag träffar någon :). Och jag dragit mig ur när jag funnit bristerna, istället för att då vänta några månader och låtit känslor ta över.

Det är också intressant och gå tillbaka 10 år och tänka på hur man trodde att livet skulle bli om 10 år och jämföra med hur det verkligen blev.

Det är en film, handlar om en kille som blir mer eller mindre ofrivilligt styvfar åt en ung pojke utan att vara tillsammans med pojkens mor...:D Hugh grant i huvudrollen. När det nu pratades om att bli förälder åt andras barn och att man inte ens behöver bo under samma tak :)

http://en.m.wikipedia.org/wiki/About_a_Boy

Inte min favoritskådis så jag har aldrig sett den. Trodde jag var helt av banan :3freak

Det är också intressant och gå tillbaka 10 år och tänka på hur man trodde att livet skulle bli om 10 år och jämföra med hur det verkligen blev.

Ja jag trodde jävlar i de aldrig att jag skulle bli droskförare hade jag vetat de då hade jag aktivt förhindrat det :)

Det är ganska intressant att gå tillbaka 4-500 sidor i den här tråden och se att vi var roligare då.

Det går utför...

Det är ganska intressant att gå tillbaka 4-500 sidor i den här tråden och se att vi var roligare då.

Det går utför...

Jag har fördärvat för dig :gråta

Tala om hur du vill ha det så ordnar jag det :hihi

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...