Singeltråden

Gött att jobba helg, bara jag på ett bygge på 30000 kvadratmeter.
Då kan man köra med vrålapan och svetsa som satan utan att gnistbögarna ska gnälla på att det låter och ryker!

Ni råkar inte behöva folk på det där bygget? Jag är van vid metallarbete och kam både kapa och svetsa (har dock tyvärr inget cert) och är duktig på att lyfta och bära!:tummenupp
 
Det blev ingen film på det hela :(

Men ni får en bild... :D

View attachment 378106

Haha fortfarande skitroligt :P

Och jag som hörde kommentarerna från liften medans hinken bytte om också.

Som ni ser valde hon den strategiska platsen för ombytet preciiiis nedanför den mest trafikerade sittliften :rofl

Ja det gjorde absolut min dag. Och inte bara för att jag fick se en bikinibrud :yoparty
 
Haha fortfarande skitroligt :P

Och jag som hörde kommentarerna från liften medans hinken bytte om också.

Som ni ser valde hon den strategiska platsen för ombytet preciiiis nedanför den mest trafikerade sittliften :rofl

Ja det gjorde absolut min dag. Och inte bara för att jag fick se en bikinibrud :yoparty

:rofl

Äh jag bjöd på det... :rolleyes:


Edit: nu får du berätta för mig vad det var för kommentarer! :7peta
 

:såjaponken

Edit: känns konstigt att ge dig en smajlie som heter såja ponken, känns liksom för ungt... Vi får införa en ny variant som heter såja gamlo där sen röda smajlien är rynkig och har glasögon :hihi
 
Last edited:
Vad Kärringen försöker säga är att åldern är oviktig sålänge hjärnan är felkopplad. :tummenupp
Tack, det känns bra att någon utan hjärnaktivitet ändå kan tolka mina signaler...
:kiss
@Kärringen, fast till skilnad från dej så minns jag ite när jag glömde nånting senast:hihi

Ja glömmer inget... eller va... har nån sagt nåt... om vadå? Nu jävlar... va? :crash

Nej, nu blev jag allt lite kär! :rodnar
Vafan är detta med i min quote för... :confused:

Lus är han en liten lus... :D

FAN!!! :huvet Jag skulle ha följt med ut...nu blev jag tvingad att kolla på PS I love you. Helvete nu kommer jag ju gråta för första gången på skitlänge. Hade jag velat gråta hade jag inte haft hormonspiral för att slippa mensen. SHIT SHIT SHIT! :gråta

Nuru Pippin ska du få en skitlarvig dikt som jag skrev när ja va typ 15...

Våta blad av grönska rister
droppar klara skimra till
fåglar (Pippi) efter regn utbrister
i skön sång men sitter still

Sjunger still i sommarhamn
grön o frodig sommargrönska
fågel sjung i sommars namn
vad mer kan än männska önska?

Än att få uppleva sommartid
mätt o nöjd på alla vis
fågel sjunger ger oss frid
bland grenar kilar sommarbris...

Sen har ja döpt skiten till Självbedrägeri... tydligen... hur är det nu med fåglarna... igen? :(
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top