Singeltråden

WOOHOOOO!! happy happy happy!!!!! (studs studs studs) mina nya kåpor har nu kommit, renovering vinter 2013 kan börja på riktigt:):banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana

(och inte behövde jag tulla ett skit.. ibland har man juu såååånt flyt)
 
Kille 37.
Jobbar på distans 500 mil bort med riskyrke
tjänar bra
tränar
stort garage
hus
barn.
o ja just det.... hinner fan aldrig ses.....rena kapet :huvet
 
WOOHOOOO!! happy happy happy!!!!! (studs studs studs) mina nya kåpor har nu kommit, renovering vinter 2013 kan börja på riktigt:):banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana

(och inte behövde jag tulla ett skit.. ibland har man juu såååånt flyt)

Grattis!

Till skillnad från hur min renovering ser ut:
IMG265.jpg


:(

Edit: Eller ja, inte riktigt, den är mer undanrullad i ett tjockfullt förråd nu. :(
 
Hoppas det inte kom med UPS för då kommer fakturan för momsen i efterhand i vissa lägen. :)

De gånger saker fastnat i tullen för min del (är lite 50/50 med det där) så får man ett brev från Tullverket där dom ber en styrka varans värde med ett kvitto på betalningen. Så paketet kommer ingenstans förrens man fixat det.
 
De gånger saker fastnat i tullen för min del (är lite 50/50 med det där) så får man ett brev från Tullverket där dom ber en styrka varans värde med ett kvitto på betalningen. Så paketet kommer ingenstans förrens man fixat det.

När det skickas med UPS är det UPS som sköter införtullningen och inte Tullverket. ;) Tro mig jag jobbar ned detta dagligen. :P
 
Det är bara på tv som ups leverantören är en bystig blondin med kooorta shorts och för tajt skjorta.

Så jag har slutat handla på ebay.
 
Det är bara på tv som ups leverantören är en bystig blondin med kooorta shorts och för tajt skjorta.
Så jag har slutat handla på ebay.

Ja här i Sverige sätter vi dom i receptionen istället. :fakta


Med tanke på att jag lägger åtminstone 50 papp på banåkning varje sommar så har jag inte råd med vardagslyx som UPS-frakt från hongkong :)

:P
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top