Peter1980
Team Ajvar
- Gick med
- 25 Jan 2009
- Ort
- Stockholm/Tyresö
- Hoj
- Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Hahahahaha hur länge har du suttit och filat på den?![]()
I don't fil!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hahahahaha hur länge har du suttit och filat på den?![]()
I don't fil!
Lite. Vin. och Pippi. Tre ord som aldrig är sanna i en mening.
Inte mitt fel att jag är lättfylld. 
Förvisso, men du måste hålla med om att det är mer allmänt vedertaget att diskutera och skylla på killens storlek och inte tjejensall i'm sayin'...
![]()
som räknas. 
Visst är det retsamt?![]()



JaMen jag ska bannemaj införskaffa alkohol i taxin så man kan sprita av sig efter alla som vill ta i hand
nääää natti igen

Prit är invärtes meducin...så skall den intagas... annars blir du allllldrig ren igen min vän.. svamp e gott!![]()

Inte handsprit. Det smakar fan!![]()

Händer ska inte dricka sprit, de spiller bara...![]()
Sant. Händer ska bara hålla i spriten.![]()



Händer ska inte dricka sprit, de spiller bara...![]()
Fast om det är någon som bara spiller kan det nog vara lämpligt att överväga att låta händerna få spriten istället för att dricka den...

Just det händerna på flaskan!
Meh, hur många rymmer egentligen när du jobbar, du verkar ju sitta mest o glo i mobilen... eh.. som vanligt då...![]()

Jag glor inte i mobilen. Jag sitter vid en dator i en bevakningscentral. Och försöker nån rymma kommer jag att skälla på dem.![]()


Shit, det går utför med landet, du skrämmer ju inte en fluga för fan...
Men sov sött när du väl kommer hem till kudden knas-Clown!![]()

Blire inte de bara kladdit?![]()
Men alltså, jag har funderat på det här hela dagen:
Om man chillar med en chey på rummet och man hintar om :fika och hon sedan säger:
"Du är snyggast på bygget, alla vill :fika med dig"
och man sedan lite mindre diffust "hintar" om :borra
och hon skrattar och går hem till sitt.
Vafan? Vad gör man av det liksom?
Hur full var du?
Strax över salongsberusad, men inte farligt.

Strax över salongsberusad, men inte farligt.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |