Singeltråden

Du är en garderobskille. Det är helt ok, välkommen ut så bjuder jag på en bira!

Lugn i stormen. Jag dör inte av att se kukar. Tycker det bara inte är nice med massa 50-60 plussare kukar.

Har hånglat med en eller två killpolare också. Mådde inte dåligt för det. Men jag känner inte att det är något jag dras till bara för det.

Och om jag var homofob som var smygbög skulle jag nog heller inte säga att Foccan såg skitbra ut som jag gjorde några sidor tillbaka. Just saying.. :glömdet

:pannkyss:pannkyss
Lugn i stormen. Jag dör inte av att se kukar. Tycker det bara inte är nice med massa 50-60 plussare kukar.

Har hånglat med en eller två killpolare också. Mådde inte dåligt för det. Men jag känner inte att det är något jag dras till bara för det.

Och om jag var homofob som var smygbög skulle jag nog heller inte säga att Foccan såg skitbra ut som jag gjorde några sidor tillbaka. Just saying.. :glömdet

Jag kallade dig aldrig homofob. :pannkyss

View attachment 377544

på tal om skor... tror ni de går att köra i dem här?! sjukt coola iaf haha

Sjukt koola! Hög vill ha faktor! :glömdet

:rofl:rofl:rofl

:pannkyss:pannkyss

Jag kallade dig aldrig homofob. :pannkyss

Nä. Du kalla mig indirekt smygbög. Men det är lugnt. Du får kalla mig vad du vill :tummenupp

Och var det ett skämt från början. Då ursäktar jag om jag tog det för seriöst. Men tycker bara folk slänger omkring "du är smygbök, kom ut ur garderoben"-kortet allt för ofta mot allt och alla.

I just don't like the D.. I like the C!

Äh jag skäms inte för sånt :)

Ja skuggan, det var ett skämt ju. Chilla.

Edit: men man kan ju vara Homo och singel. Har vi inga här eller är det en rakt heterogen grupp detta?

Last edited:
Ja skuggan, det var ett skämt ju. Chilla.

Edit: men man kan ju vara Homo och singel. Har vi inga här eller är det en rakt heterogen grupp detta?

Aja, där ser man. Fick alla veta något galet om mig iaf :) Ren text kan vara svår att tyda när det är skämt i ibland. Men jag har varit chill hela tiden. Så det behöver du inte be mig om. Det var ett missförstånd från min sida.

Av de få jag vet som är homo på SH så är ingen här iaf.

Jag och enrosabil ska dra och spela biljard på odenplan. Någon annan från sthlm som ska med? :fyllisar

Kvälle räddad :) Tittat på Moto3. Nu är det dags för Moto2.... :)

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025