Mordecaien
Can do!
Visar sig att en av de utländska studenterna i korridoren bjudit över en massa cheyor ikväll.
Nu kör vi
Nu kör vi

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Klart du kan...men lite löjligt kanske det skulle se ut med skinnställ och hjälm. Till MC-jeans kanske då.![]()

Du är en garderobskille. Det är helt ok, välkommen ut så bjuder jag på en bira!



Lugn i stormen. Jag dör inte av att se kukar. Tycker det bara inte är nice med massa 50-60 plussare kukar.
Har hånglat med en eller två killpolare också. Mådde inte dåligt för det. Men jag känner inte att det är något jag dras till bara för det.
Och om jag var homofob som var smygbög skulle jag nog heller inte säga att Foccan såg skitbra ut som jag gjorde några sidor tillbaka. Just saying..![]()


Lugn i stormen. Jag dör inte av att se kukar. Tycker det bara inte är nice med massa 50-60 plussare kukar.
Har hånglat med en eller två killpolare också. Mådde inte dåligt för det. Men jag känner inte att det är något jag dras till bara för det.
Och om jag var homofob som var smygbög skulle jag nog heller inte säga att Foccan såg skitbra ut som jag gjorde några sidor tillbaka. Just saying..![]()



Jag kallade dig aldrig homofob.![]()
Ja skuggan, det var ett skämt ju. Chilla.
Edit: men man kan ju vara Homo och singel. Har vi inga här eller är det en rakt heterogen grupp detta?
Edit: men man kan ju vara Homo och singel. Har vi inga här eller är det en rakt heterogen grupp detta?
Köra kan du ju göra i vanliga stövlar. De där ska man ha på fest.![]()
Ja skuggan, det var ett skämt ju. Chilla.
Edit: men man kan ju vara Homo och singel. Har vi inga här eller är det en rakt heterogen grupp detta?
Nej, nej, nej. Sädes-skvätta heter den o gillar att gömma sig i trånga våta mörka ställen. Häckar gärna i buskage osv.![]()

japp, då har jag också fått ett glas bowmore framför mig, så skål påer!

japp, då har jag också fått ett glas bowmore framför mig, så skål påer!
Fredagsmyset blir alltså fredags-trött-dreglandes-i-soffan istället?

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |